13:01
10 כללי Hahal ללא דופי: הגברות חשפו תשוקות משלהם

כל סקס מעריץ. אפילו סקס רע לא רע, כי אנשים שקועים זה בזה, מתענגים עם מגע. אבל החיים קצרים מאוד, ליהנות בינוני, ובכוחנו לעשות הכל כדי לשפר את המאפיינים של מעשה אינטימי. על פי הסטטיסטיקה, סקס באיכות גבוהה תלוי במיוחד מאדם.

התוכן של המאמר

1 prelude - לא על המכונה 2 צוות השותף שלך 3 לעשות בקשה 4 לעשות את זה, אני לא יודע מה 5 ריכוז תשומת הלב 6 לאפשר את הגסות הקטנה 7 ים חיובי 8 מתיחה הנאה 9 לא לשנות את התנוחות לעתים קרובות 10 תקשורת, סבלנות

ליידי בדרך כלל במקרה זה הוביל, ואם יש לה מנצח יקר יותר לתוך עולם ההנאה, שני הנאה תקבלו את שניהם. אתה רוצה להיות הכי טוב שלה בשבילה, אשר לא להשוות עם אף אחד? ואז קרא עוד מה הנערות מתכלות במיטה, אספנו את תשובות תשומת הלב הראוי ביותר מהסקר.

PRELUDE - לא ב- Automatic_8212

מִקצוֹעָן מכינים מלטפים יודעים הכל.כן, ב עמדה אחת לעשות אהבה להיות משעמם. אבל הגברת אינה בוערת פנקייק, אשר צריך להיות מעוות בכל רגע. הגוף שלה מסודר אחרת מאשר זכר, היא התמקדה רק ברגשות בתנוחה אחת כמוך שינוי. תארו לעצמכם שהילד קיבל סוכריה על מקל, אבל לא היה לו זמן לפרוגל אותו לטעום איך אתה בהמולה אחרת - אפס הנאה, רק אכזבה. הם לא אוהבים איך להתנהג גברים עצמית.

לְהַתְאִים הקדמה, לקבל באז ממנה. Stonet, להראות מה אתה אוהב בשבילך תהליך. והבנות מעריינות נשיקות רבות במהלך חיבת ההכנה. יש לנשק לא רק את הספוג, ואת שאר הגוף, אסיר תודה במיוחד הגברת תגיב לענייני אוראלי.

צוות השותף שלך

נשים לבוא מן המוח מן העובדה כי הצעיר הוא לא ממהר לצלול לתוך אותם.

שירות ליווי בישראל משולם באופן מושלם. לעתים קרובות, לקוחות הם צעירים מוצלחים, אשר רצו להיות חסר עניין בתצוגה בחגיגה, לוקח יד עם אישה בהירה. הכנסה זו היא די מספיק, כדי לכסות את עצמם לחלוטין חפצים הדרושים.

רב משותף שהם אוהבים את המשחק "כניסה יציאה", זה כאשר אתה נמצא בו לחדור, ואז להשאיר מאה אחוז, להתחיל להתאים את הלשון, הידיים. ואז ללכת אליו שוב, לעשות כמה חיכוכים, ולהשאיר שוב! היא יהיה נוטים להמשיך, אבל אתה מקניט אותה בזמן יש מספיק כוח ו סבלנות.

לעשות בקשה 2

סאי קצף מיידן כי השותף אינו מקשיב לרצונם, או להתחיל לעשות אותם, אבל אחרי ארבע שניות הם להרים את זה, ושוב לעשות בדרכו שלו.

אם אתה באמת רוצה להיות על שלה chahal שלה, אשר יהיה אנחה החברות שלה, במשך זמן מה, לאסוף את הצרכים שלך, ולהביא אהוב לאקסטזי. אתה חייב להיות אסיר תודה לה לטצות, כי זה בשבילך נאמנויות, פותחת את הרצונות הנסתרים שלו, וזה אומר.

לעשות משהו שאני לא יודע מה

כן, באופן ספציפי, כך שתוכל להבהיר את המשאלה של כמה נשים. הם נחתכים שותף לנחש מה הם אוהבים. כדי לעשות זאת, אתה צריך ללמוד לקרוא את השפה גופות של נשים. הבנות משוכנעות שאם אדם ללא עצות יכול לספק תענוג, הוא באמת מכיר אותה, מתעניין בה.

גוּף גבירותיי תגיבו לחיבה. אם היא עובדת, כלומר טועה. אם זה מתחיל להתכופף, זה קצת, אז היא אוהבת. היא תנחה מתי ירגיש אושר, אתה על המסלול הנכון, לא להפסיק. נערות ליווי

ריכוז מיקוד

כן אמא לשנוא כאשר במהלך שותף סקס מוסר. אתה חייב להיות אינטימי רגעים חושבים רק עליה, ולא להסתכל בכדורגל, לחשוב על הדו"ח או כדי לקרוא בטלפון. משם את כל ההתקנים, לשכוח אלה 5 דקות על dieldbles ב עבודה מאה אחוז להתרכז בתהליך.

ב הרגע הכי מרגש אינו מוסח על ידי שיחת הטלפון, לכבות אותו, כדור הארץ לא מגיע עם מסלול מתוך זוג חסר, אבל השותף נשאר מאושר יכול לסמוך על חוק מחדש.

לאפשר את הגסות הקטנה 5

יש בנות מבולבלות לשאול את עצמן כדי להרחיב, לקשור, להתקשר מלוכלך במהלך סקס. נסה, יכול להיות השותף שלך במיוחד על זה חלומות, ו מרגש אותה בגסות.

אם אישה היתה נעלבה ומוטרדת, היא היתה לא נעימה, ואז אחרי שהמין מביא אני גלידה, לבקש סליחה.

ים חיובי

סקס חמוץ לא צריך להיות, כל הנשים משוכנעות! אם משהו בא לגזול, אתה נותן לגזים מותר, או תקרית נוספת קרה, רק לסובב את כל בדיחה.

שום דבר לא קורה? אנחנו אומרים את הסיפור המצחיק, זוכר את המקרה כיף, לחטוף אותו בסופו של דבר!

תענוגות מתיחה 7

גם אם אתה צריך בדחיפות ללכת למקום כלשהו, ​​לא לתת סקס לזוג דקות. בנות כמו כאשר השותף שמח עם הגוף שלהם, למרות התעסוקה. להראות כי כרגע הדבר החשוב ביותר היא, ההנאה שלה, שלך (מ לבלות איתה).

נכסים של hahal טוב לעזור להביא את הבחירות שלך אורגזמה, מה אנחנו קוראים כאן על הקישור במאמר שלנו.

אל תשנה את התנוחות לעתים קרובות

אבל גברים רבים כל כך ממהרים ללכת העיקר הוא שהם מביאים את תנועותיהם לאוטומטיזם.

תארו לעצמכם את הרצונות שלך בישראל בקלות, אם אתה ילדה יפה מן הפדרציה הרוסית. אתה יכול לעבוד בישראל בתחום הפנאי. בנות של מודל חיצוני לתת קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם אדם מישראל היום אתה יכול להרוויח חודש מ 6000 דולר.

הם זיעה החזה, נשיקה בצוואר, אבל הם עצמם יחשבו רק על דבר אחד: זה יהיה מהר יותר להתחיל אז, אשר כל זה התחיל. נשים מרגישים, לראות.

תקשורת, סבלנות 9

בְּמַהֲלָך סקס לא יכול לשתוק. לתקשר, לחלוק את מצב הרוח שלך. אם אישה החל לדבר על משהו, ואז לסבול, מקשיב לו. לפי הסטטיסטיקה, יותר ממחצית הגברות הם אומללים הן במהלך יחסי מין ואחרי הוא, תוכל להקשיב וברגע הנכון להנהן לסמל אישור מחשבותיה!

הכל שנקבע במאמר זה - מקובל לחלוטין. אין הרבה משאלות קפריזית. הדבר העיקרי של הגברת הוא תשומת לב לאדם שלה!

Просмотров: 4846 | Добавил: cotyh | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar