09:48
איך לקיים יחסי מין בלי להשתמש בקונדום? 8 אפשרויות אמצעי מניעה

פעם ביום רופאים, אבות, רולים מוכרים ושיווקיים בטלוויזיה צריך להשתמש בקונדום במהלך כולם כמו אנשים רבים חושבים יחסי מין. ו, theme עוד, עדיין יש שיעול כי לא סובלים את ההשלכות ב צורה של הריון ומחלות מיותר המועברות כאנשים משמשים להיות לידי ביטוי בשיטה מינית. אם אתה כמה מהם, אז זה חומר הוא בטוח! מאשר כרוך יחס דוחה של המוצר מספר 2 והוא יש מועמדות - קרא לְהַלָן.

התוכן של המאמר

1 תסתכל על המחזור 2 פעילה מינית מופרעת 3 תרופות הורמונליות 4 ספירלה intrauterine קונדומים של נשים 6 גריז spermicid 7 טיח הורמונלי 8 "חם" דרך

מובן מאליו, כאשר הוא מדבר על שותף מתמיד, הקונדום הופך מהר יותר, כפי שהוא נהג להיות לידי ביטוי, המכשול, אם תכונה קבועה. זה יהיה רע אם לא הבחין בעובדה כי STDs עדיין יוכלו להימנע (באופן טבעי, ובלבד אמון ונאמנות שולטים במערכת היחסים שלך), ואז הקרובים הריון לגמרי יכול להסתובב, כפי שכולם יודעים, הפתעה בלתי צפויה. לא עבור כל אחד הוא לא סוד כי לא מאוד. במקרה של אם עכשיו אתה נוטה יותר להיות השני אפשרות - העצה שלנו על איך לעשות סקס ללא שימוש קוֹנדוֹם.

אנחנו מסתכלים על המחזור

ב מחזור הווסת לפחות מה הבחורה היא מספר מסוים של ימים שבהם סביר יותר לעבור הריון. בדרך כלל, זה 3-5 ימים עד ההבשלה של הביצה וכמה ימים. שים לב כי זה נשאר בשבילך פשוט סוף סוף לעקוב בִּיוּץ.

אבל לעשות את זה בצורה האידיאלית ביותר בעזרת לוח גברת. לא כל כך לדבר, ציין לראשונה מדי חודש ההתחלה והסוף של ימים קריטיים. כולם יודעים שאתה יודע בדיוק משך המחזור שלך בערך כדי להבין מה ימים את האפשרות להיכנס קטן בהריון קטן, ומה - עדיף לא להסתכן.

אבל אל תתפס כי שיטה זו מותנית, והאורגניזם של הנשים הוא מאוד בלתי צפוי. זה יהיה רע אם לא היינו שם לב כי מאה אחוז צריך להיות על נתונים לוח השנה לא מוּמלָץ.

ב כמידע טוב אתה יכול לנווט איך אנשים רגילים להביע, בזל טמפרטורת הגוף שלו. המהות של הליך זה כדי לדבר לאחר מכן. על ה זוגות במשך ימים כל בוקר באותו זמן בשבילך צריך למדוד את הטמפרטורה של רקדת. כתיבת נתוני מחוון טמפרטורה, תוכלו להבחין בזה מאפיינים ימי מסוימים גבוהים במקצת מאשר רגיל. זה האחד הכי מסוכן ". כולם יודעים את זה, אבל לאחר מכן מופיעים ספקות, אתה כל הזמן אתה יכול לקנות מבחן מיוחד לביוץ בבית המרקחת, וזה יפה קל לשימוש ואינפורמטיבי.

קטע כפי שאנו מביעים פעולה מינית

אולי מושג זה כבר מוכר לך לא הראשון.

תחזוקה של גברים עשירים - העבודה היא פסיכולוגית קשה. ישראל עשירה אינה משמשת בפומבי להפגין נשים וילדים. קל יותר להזמין eSquiten, אשר ידגיש את הרמה ויהיה חברה נעימה.

המהות של הדרך היא די פשוטה - לעשות אהבה, אחד הנבחר שלך מסיר פין ממך כמה שניות עד זרעים. רק כאן כל דבר פותר ניסיון מיומנות גברים. ובכן, ואפשרות מאושרת, כמובן.

לֹא מְנוּסֶה שותפים הם לעתים קרובות טעות לבסוף עם חישובים זמניים או overestimate שלהם יכולות. לא לספור בסודיות של הגברים שביצע הרבה לפני כן אורגזמה, כבר מכיל כמות מסוימת של spermatozoa, לפחות אשר הוא מסוגל להפרות את תא הביצה.

שם הורמונלי 3

פּוֹפּוּלָרִיוּת אמצעי מניעה בעל פה של אמצעי מניעה גדל עם יום שלם. ואולי אפילו לא צריך להגיד שאתה כנראה, גם שמעתי עליהם, כמו רבים באים לידי ביטוי, נכסים קסם, למעט המטרה העיקרית. ו באמת, בזכות קבלה מתמדת, גלולה נס עבור תוכל להתאים מחזור הווסת, לעשות עור טוב יותר תנאי שיער, להתמודד עם טיפות מַצַב רוּחַ. דירות דיסקרטיות בתל אביב

הודות ל שיטה זו לא תצטרך לדאוג איך אנחנו מביעים, איזה לילה נוסף אהבה עבר בלי קונדום. אחרי הכל, זה ידוע בעובדה כי זה הכי טוב 98% אמין. בתנאי שאתה שומר את המצב e לקבל תכשירים פעם ביום בו זמנית. אבל גם לא לשכוח כי נתון הדרך יכולה להציל רק מ הריון מיותר. בִּדְבַר Paras, מועבר על ידי שיטה מינית - זה לא יעיל לחלוטין.

Intrauterine spiral4

מספיק ההמצאה העממית של תרופות, אשר מותר גם להתמכר תשוקה, שוכחת על הקונדום. אחד איך אנחנו כל הזמן מדברים, היתרונות העיקריים של שיטה זו הם מסגרות זמניות. הספירלה מותקנת על ידי גינקולוג עד 5-6 שנים. הוא ממוקם במיוחד בצוואר הרחם ועושה שלילי זרע בינוני צמצום הפעילות שלהם. על ידי שימוש בשימוש בזה ניתן לייחס את שיטת אמצעי מניעה לאחר מכן:

הספירלה אינה מגינה מפני STD; כמה בנות מרגישות אי נוחות דיסקרטית לא משמעותית; הקרוב, כמו אנשים נהגו להביע ectopic הֵרָיוֹן; הופעתו של זאראז א שְׁחִיקָה.

קונדומים של נשים 5

עַכשָׁוִי מרכך של קונדומים זכריים. לרוב יש להם צורה של קטן כובע או טבעת עשוי לטקס צר. זה פשוט "להתיידד" עם מוצר זה עם איך רובנו התרגלו לומר, בפעם הראשונה בלי להתייעץ עם גינקולוג אתה זה לא סביר לעבוד. לכן, כמו בבחירה, כפי שאנו מבטאים, הקונדום של הגברת צריך להיות לקחת בחשבון את גודל המוצר ולהיות מסוגל כראוי להיכנס אותו לתוך הנרתיק.

על ידי כמה נתונים, שיטה זו של מחסום אמצעי מניעה כמה פעמים אמין יותר, מה, כפי שכולם יודעים, קונדום זכר, מגן על הגברת ממחלה לא בטוחה ובוא הֵרָיוֹן.

Grease6

בסיסי היתרון של שיטה זו של אמצעי מניעה יהיה מה ליישם אותו מאי גם גברים ולגברות. יש לה איך מבנה ג'ל הוא הנהיג ופשוט הוחל על, כפי שכולם אומרים, חבר מיני או הנרתיק הפנימי. חומרים פעילים של זה מחסום אופנה אמצעי מניעה בכיוון חיסול מלא של זרע ומאה אחוז מונעים מהם לשפוך לתוך ביצה נקבה.

Spermocideses בטוח לחלוטין עבור הרקע ההורמונלי שלך, למעשה אין לי תופעות לוואי להגן מפני רוב המחלות אינן דורשות השתמש במסד נתונים ללא שינוי. ללא ספק, ראוי להזכיר איזו העדפה בשיטה זו התכווצות, זכור כי סיכה spermicidal מומלץ עבור 15-20 דקות למין.

טיח הורמונול 7

אחד מן העודדים החדשים ביותר של פרמקולוגיה, אשר נדרש במדויק כדי לדבר עם ניסיון, סירב קונדום. קונסטרוס המכיל הורמונים, למלא מגן מפני הריון מיותר ומסייע, בסופו של דבר, לשחזר את הווסת מחזור ליידי.

כמעט כל הבנות החלו לאהוב את השיטה הזאת של אמצעי מניעה לנוחותה ולמעשיה. הטיח מודבק לאחד חלקי הגוף (הישבן, האמה, בטן) בערך פעם אחת בשבוע. במהלך ימים קריטיים זה לא משתמש בו. לכן, במשך חודש רק 3 חתיכות של המצאה קסומה זו הם שימושיים בשבילך. עקרון הפעולה של הטיח ההורמונלי הוא די פשוט ומובן. הורמונים, כי נמצאים בו, מאה אחוז, שולטים בעבודת השחלות, בהתאמה, משפיעים על ביוץ, וכפי שהחיים של כולם, מרדה רביעי באורגניזם לא מתאים לתנועה של זרע.

"חם" אופנה 8

בכלל מגוחך, במבט ראשון, אבל יותר פופולרי באמצע, כפי שכולם יודעים, כמה זוגות. קיים השקפת העולם היא כי הטמפרטורה הגבוהה ביותר יש השפעה שלילית על פעילות חיונית spermatozoa. הוא גם לא נכלל כי על בסיס אישור זה והיו איסורים זכריים לבוש תחתונים קרובים יותר ומוגשים בתשוקה של סאונה.

אבל, למרות כל האבסורד, כמה גברים משתמשים בו הגנה אמבטיה חמה ספציפית מול המעשה המיני. אתה יכול לחלוק את האמונות שלהם, או באופן מוחלט, סוף סוף להכחיש, אבל זכור כי שיטה זו די לא אמין. להסתמך על שאלה כזו על ניסיון של מישהו אחר - לעצמך יקר יותר.

לא סיכון על שפע של אפשרויות מין ללא קונדום, סוף סוף יש לציין כי הוא מגן אמין רק הוא לא רק מ הריון מיותר, ו כל מחלות המועברות מינית. זה לא סוד לאף אחד, מתי מצבו, קוק רוב יז, כל הזמן אומר את האחסון ואת השימוש הנכון.

וקטור Fomin

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג עבור 10 שנים.

רוסית שאינם פנסים ופגמים מידע העבירו מבט שגוי כי ליווי הוא עכשיו משהו שערורייתי, זה בעובדה זו כדי להשתיק. עם זאת, מעטים מבינים כי ליווי השירות בישראל אין שום דבר יחד עם זנות.

לעזור לזוגות לפתור קשיים בחיי סקס.

הקונדום היא השיטה היחידה של אמצעי מניעה שמגן מפני מחלות המועברות על ידי השיטה המינית. לכן, אם תחליט לקיים יחסי מין ללא קונדום, לעשות זאת רק עם אדם, אשר בריאותו האינטימית משוכנעת בכל 200%. תאמין לי, כדי לרפא מחלות מין במשך זמן רב, איך להתבטא, שותק. זה יהיה רע אם לא היינו שם לב לכך שהם לא מטופלים בכלל - כגון הרפס, papillomavirus, HIV. אם אין לך רקע אולטרה טנג, סוף סוף, לתרום מהקונדום, עדיף לא, לשים את זה בעדינות, לעשות. האופציה היחידה - סקס עם איך אנחנו כל הזמן מדברים, ללא שינוי, מוכח, שותף אמין. לטפל בבריאות שלך!

Просмотров: 146 | Добавил: cotyh | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar