10:23
אישה לא, לשים את זה קצת, מקבל הנאה ממין. מה הסיבה ומה לעשות?

בדומה לשאלה עולה לפחות פעם אחת בחייו של כל אחד מאיתנו. גבירותיי או באופן כללי, מה שהופך את המקום באופן פעיל לדמות אורגזמה, או שותף פתוח. גבר יכול לחוות בהזדמנות זו, או באופן כללי, לא, באופן כללי, לפטיש בעצמך על עצמך מסיבות שונות. אבל לקבל הערכה מלאה כאשר השותף שלך סוף סוף נשאר ללא הנאה, לא יעבוד.

התוכן של המאמר

1 עובדות במספרים 2 הם מעמידים פנים? 3 למה זה קורה? 4 הנאה כידע

התת-מודע לא ירק את העובדה הזאת. מה שזה לא יהיה מוזר, אבל העובדה היא כי במהלך הסוציה, באופן כללי, יש חילופי אנרגיות אצל גברים וגברות, ואת האורגזמה הגברות, בסופו של דבר, נותן תחליף חזק לשותף האנרגטי, אשר יש חיובי השפעה על מזלו ולהגדיל את הישיבה העצמית. כי, אם האישה האהובה לא תנואה ממין, זה לא רק משפיע מאוד על מצבה החושני שלה, ואולי בעקיפין, בסופו של דבר, להשפיע על האיש שלה, על רצונו.

עובדות במספרים

אם, לשים את זה בעדינות, לפנות לסטטיסטיקה, אתה לא יכול לראות אם רובנו כל הזמן לומר, את המספרים העליזים ביותר. 70% מהגברות לא נבדקו סוף סוף, כאורגזמה מתמדת במהלך יחסי מין, מ -12% בכלל, אין גם הנאה מהאופן שבו אנו מביעים, הקרובים ביותר. שאר החלק השלישי של הגברות הוא לעתים קרובות סוף סוף מקבל ברוכים הבאים. ממספר זה של 35% מהגברות, הוא העדיף להיות מועדף על ידי אוננות או צעצועי מין, כ -25% - עם חדירה נרתיקית עם גירוי הדגדגן, 15% Adore נהנה cunnilingus, 8% של נשים לקבל אורגזמה עם חדירה נרתיקית, 6% - יש הנאה פיזית מן גירוי ביד של שותף.

אפשר לקנא את אלה 8% של המאושר, שאינם זקוקים לגירוי טוב של הדגדגן ואת ליטוף אוראלי ל "לתפוס איך להתבטא, גל מתאים".

Esquiters מוכן רוצה לעבוד עם העשירים של ישראל. הם תמיד חסרי עניין ונכונים. רק זה כבר לא רק הצדדים שימושיים לעבוד.

ואז זה לא על חבר של שותף מין, אבל בפיזיולוגיה: הדגדגן עבור נשים אלה ממוקם קרוב הנרתיק, ובמהלך המעשה יש גירוי טוב. יש לציין כי אגב, גם החיפוש אחר תנוחות טובות, איך יכול להיות מוכתר על ידי furror.

הם מעמידים פנים?2

מה שאתה מציג בסצינות ארוטיות של סרטים ופורנו: כיפוף גבירותיי קשת, צועקים וגונחים, נלחמים בעוויתות בידיו של אדם - שום דבר אחר כמו משחק שחקן מקצועי. בראשינו, ההתנהגות של הגברת מונחת בראשינו, אשר במהלך האורגזמה מחויבת ליצור את כל התנועות האלה stounted.

מחקרים מראים כי הסימפטומים של הגברות אורגזמה לא מופיעים בחוץ, אם רק הגברת לא רוצה להקצות את מצבו. אבל בחזרה לסטטיסטיקה. סקר אינטרנט באמצע הנבחרים, כפי שרובנו התרגלו לדבר, סקס יפה הראה כי החלק הגדול של הגברות, וזה 69% מהנשאלים - לחקות אורגזמה. והם עושים את זה ב 2 מקרים - כדי לספק את השותף לשמח או להשלים את התהליך מהר יותר.

אם עם האפשרות הראשונה הכל ברור, אז עם השני אתה צריך לדבר כל כך לדבר. אולי המין נמשך זמן רב, והשותף חווה תחושת כאב מגעיל, כי הציד כל זה יותר רוצה לעצור. זה יהיה רע אם לא היה לנו את העובדה כי מעת לעת, נראה כי התכנסות מודעת לכך עם השותף הזה, תענוג לא יעבוד, ואת התהליך כבר השיקה ... יש צורך ללחוץ בדחיפות על המנוף, והנוף הזה יהיה חיקוי באורגזמה הסוערת.

זה קורה כי במהלך האינטימה, האישה החמיצה את "ציפור האושר" והבינה כי העונג של סקס לא יקבל. ואז היא תנסה משלהם, כפי שכולם אומרים, להביא גניחה מהירה לגבר לרגע נעים ואלה בוגר השיר הכושל הזה.

רוב הגברות מתנהגות כמו שחקניות בקולנוע ארוטי, עם ביטויים מהירים של תשוקה. אבל בסופו של דבר, כדאי לחשוב שהם כולם מעמידים פנים, כי באמצע יש חושני, כמו רבים באים לידי ביטוי, נשים טמפרמנטליות, אשר, לשים את זה קצת, גדלים לא רק איך אנחנו מביעים את המינית לפעול, כן ומהנאחות שלנו, ואפילו יותר - מן הגניחות של בן זוג, אשר מרגיש את הגישה של הנאה הבשרונית. אם הגברת לבדה עם עצמו, היא סוף סוף נותן הנאה לעצמו בשקט, ותופעות חוצות של אורגזמה לא יכול להיות.

למה זה קורה?3

אם הם לא לוקחים בחשבון את אלה 12% של נשים מצערות אשר מעולם לא מנוסה אורגזמה לא נהנה מן הקרוב ביותר הסיבה לאינדיבידואליות האנטומית היא כתוצאה מהסבל אלימות, אנו רואים כי מספר עצום של נציגים חלשים עדינים עשוי להשתפר כי הם "תמיד בסדר במיטה עם שותף". המקרה אינו כאן, כי למעשה, Freigide נשים הם מאוד לא מספיק, ואנחנו אפילו לא הביט באפשרות זו. לא מקבל הנאה מ סקס, אישה, איך היינו מדברים אחרת סיבות.

In-1, חינוך. הם הובאו כמעט את כל מה שהם יודעים איך כולם יודעים, איברי המין עם שמותם הוא רבים באבם, אבות או בכלל, זה נודע להיות מסומן על ידי כל מילה, או את הכותרת של "חלקים מבישים של הגוף" הוחלף על ידי החלים, לדעתם, במילה אחת. לפיכך, לא היה אפשר לגעת "למקום", ואפילו אם אוננות של ילדים התרחשו, אז הילדים נענשו באגרסיביות.

כל זה לא הדרך הטובה ביותר פשוט פועלת על הנפש של הנערה הקטנה יותר, אשר מתחילה, בסופו של דבר, לחשוב שכל מה שמתחת לחגורה הוא משהו מלוכלך, מה אני יכול אפילו לדבר עליו. מאוחר יותר היא תגדל לגברת סוחטת, שעליה יהיה צורך לעבוד במשך זמן רב וקשה לשנות, לשנות את הרעיונות של הילדים וללמד, התברר לקבל תענוג במיטה.

מאוד לעתים קרובות הנערה כל כך לא מספיק, ולכן, הם חושבים על התלבושת שלהם, על איך הם מסתכלים במהלך יחסי מין שזה, לשים את זה בעדינות, מונע מהם להירגע מאה אחוז. היא אולי תיראה כדי לדבר שהיא לא מספיק נקי, או שהיא שכחה, ​​החלה להתגלח רגליים או כיצד לעדכן פדיקור, וכל אלה, כמו אנשים נהגו להביע, מחשבות מגוחכות יכול להסיח את דעתה כך שזה כבר לא מסוגל ליהנות.

היבט חשוב הוא מצבו הגופני של הגברת, מצב רוחו. אם זה לא לגמרי חולה, או לא במצב רוח של אורגזמה בהחלט להיכשל.

בישראל, אין לה מקום חופשי לדעות קדומות, בעוד שהמילה באה לפעילויות בסוכנות ליווי. גברים מקומיים ניחנים בסטנדרטים המוסריים הגבוהים ביותר. בהחלט כל אחד מודע לכך ESCOGER רק רואה את הלקוח במקרה, שומר את השיחה ואת ליווי אישה בכיתה VIP ישמש אינדיקטור למעמד הציבורי.

יש לציין כי מעת לעת סקס יכול אפילו להיקרא, כפי שהיינו לדבר, רגשות כואבים. דירות דיסקרטיות במרכז

למד כיצד הגברות צועקות במהלך יחסי מין וכיצד להשיג כיצד היא הוקמה, השפעה כזו מתוך המאמר שלנו על ידי הפניה.

תענוג כידע של עצמך 4

ניואנס פיזי של אורגזמה, כפי שאחרינו כל הזמן, קשורה באמת למוח. זה באמת רוצה להדגיש כי מאה אחוז החלו להירגע, לסמוך על השותף כאשר תחושה של ביטחון מתעוררת. לא מציאותי, לשים את זה בעדינות, תוכנית עצמו לקבל אורגזמה, בערך כדי לחזות את הבהירות ואת הכוח שלה, זה כל הזמן מתבטא, כפי שכולם יודעים, בדרכים שונות.

אם האישה מאחלת כדי לדבר כדי לקבל הנאה ממין, היא מחויבת ללמוד את גופו, ללמוד לספק הנאה לעצמם, כמו שאנחנו כל הזמן אומר, כדי לגלות את ההעדפות שלהם, אשר מרגש, הסרט, אשר שוליים, בכלל , מסתובב, לגעת, אשר נותן הנאה..

פתוח בעצמך את הפנים האחרונות יכול להיות כל שלך, כפי שכולם אומרים, החיים sexiest, כי לאורך השנים רגשות להיות בהירים, ואת הגברות סוף סוף לקבל את היכולת לקבל כמה אורגזמות. אם יש שותף כמעט רגיש וקשוב, זה יעזור מאה אחוז לחשוף את המיניות שלך, יחד עם אתה לומד את הגוף שלך, כמו אנשים נהגו להביע, מה שהופך את התגליות הנעימות האחרונות.

ויקטוריה פומנה

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג עבור 10 שנים. לעזור לזוגות לפתור קשיים בחיי סקסי.

אם האישה הודה בכנות כי היא לא מקבלת הנאה ממין - זה חצי furora. פירושו שהיא רוצה משהו לעשות משהו מוכן לעבוד. סביר להניח, הגברת - עדיין צנוע, ביישן לאונן ולהעדיף לעשות אהבה רק איך אנחנו מביעים, תנוחה מיסיונרית, בחושך מתחת לשמיכה. ואם אישה לא תשנה ממין, עליך לשנות תחילה את הגישה אליו. ללמוד את המיניות שלך, למצוא אזורי ארוגני, נסה איך אנשים משמשים להביע דרכים שונות כדי לעורר. זהו תהליך מעניין לעצמך בעצמך, אשר, חוץ מזה, מקבל רק הנאה מינית בלתי נשכחת.

Просмотров: 101 | Добавил: cotyh | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar