12:16
את תנוחות המין הנוחות ביותר בשותפים השוליים

מעת לעת, עודף משקל יכול לגרום לאי-נוחות כשמדובר במיטה. ואנחנו לא רק על המצב הפסיכולוגי, טוב, על השמנת יתר הטריוויאלית של צורת אי הנוחות הגופנית! במיוחד עבור אלה שחווים כי זה לא יוכלו לקבל הנאה בגלל עודף משקל, אנו מציגים 10-KU את התנוחות הטובות ביותר אשר מובטחת כדי לעזור להגיע לאורגזמה.

התוכן של המאמר

1 למעלה - 10 pos עבור pyshek

למעלה - 10 pos עבור pyneshek_8212_10

פיתוי על הספה

הו כן, שגיאות יקרות. הגיע הזמן לתת למיטה שלך להירגע ולעבור לספה יציבה יותר, ולא זה רק זמין. ולא התנאים הארוכים שלו, אז אין לו מחירים! על ידי הסתתרות על זה לחזה, כך שרוב המשקל שלך היוו על ספה, ולתת שלך נבחר אחד ייקח אותך מאחור. אגב, זה גם המקרה, יציבה נפלאה איך כולם כועסים, מין אוראלי ואחורי.

נזנדים הפוכים פוזו

אין ספק, היית צריך לשמוע על היציבה הזאת ואת כל היתרונות שלה, אבל יש לה עוד ברור פלוס - היא הכרחית מאשר החבר שלך משתקף בבטן הבטן.

בישראל, אין בהחלט דעות קדומות כשמדובר בשירות ליווי. גברים מקומיים בעלי סטנדרטים מוסריים גבוהים. בהחלט כולם מבינים, למעשה כי Strite ESK הוא פשוט ללוות את הלקוח באירוע, מספק ראיון מודל ליווי של בכיתה VIP יהיה סימן של מעמד ציבורי.

בעמדה של הרוכב, כאשר אתה מסתובב, כפי שכולם יודעים, בחזרה לשותף, לא בטן לא תוציא בדרך שלך, ואתה יכול לנוע לנוע למעלה ולמטה או לחזור, כמו שאתה אוהב יותר. ובנוחות אתה יכול להחליק מתחת לברכיים של כריות, זה יהיה לא רק רך יותר, וזה יותר נוח לעלות מעל הזין שלו. דירות דיסקרטיות בקריות

משופרת מיסיונרית

את Rosasik unerarantic, ולא לא נוח, בסופו של דבר, לתקן, יכול גם, בסופו של דבר, להיות, כמו שאנו מתייעצים, בחירה מצוינת. אז, לדמיין את הרגיל, כמו רבים חושבים, תנוחה מיסיונרית, וכרגע, כדי להתאים אותו תחת עצמם, האיש חייב לכופף את רגליה בברכיים ולמשוך אותם קרוב ככל האפשר לשותף שלו. ואכן, חלק ממשקלו, זה יהיה, יהיה על הרגליים, והשני יצטרך לצאת לידיים, שהוא נשען על המיטה. הרגליים שלך יכול להיות נזרק על הכתפיים הבחור או אפילו למחוא את זה איתם. במקרה האחרון, הוא, ככלל, יכול להחזיק אותך על רגליו במהלך כל התהליך. היתרונות של עמדה זו יש מסה: בטן גדולה לא מפריע חדירה, אין צורך לעכב את הגוף שלך לפי משקל, אבל כמה זמן אתה יכול לעמוד, תלוי רק לך שני.סוממו את הזמן להוסיף הוא לא נוח, כפי שישבנו בזמן, את התשוקה החיה! העובדה כי תנוחה זו טובה, אז זה 100%, באופן כללי, הוא נפתח גישה לקיר חזיתית של הנרתיק, וזה אומר שזה מאפשר לך לעורר נקודה מתאימה בקלות.

ברצל עומד

אבל אחרי כמה שיעורים, יתרונות מוחשיים של עמדה זו הם פתוחים - משקל נוסף הוא בכלל לא, בסופו של דבר, הוא מפריע, ואת זווית החדירה מאפשר לך להיכנס עמוק יותר מאשר רגיל.

מלכת הכרית

לא לכאורה שווה התחייבות כוחו של כריות! הם אלה שלבסוף יעזור להגיע לשיא של הנאה ללא מאמץ רב. שכב על הגב שלך והניח את כריות עבור עצמך תחת הגב התחתון תחת הרגליים, לפני שאתה להמיס אותם בצורה של סימן ביקורת. ככל שאנחנו רץ יותר כריות, פחות מתח אתה, לשים את זה קצת, ניסיון בתהליך. ואולי אפילו לא צריך להיות טיפש, ומצב כזה, אדם מתגלה לא רק נוף יפה של האוצר בין הרגליים, טוב, וגישה טובה ל NEM.

סקס אבל חגורות

השתמש חגורות מיוחדות למין לא רק להיות חם מאוד, טוב, ונוח. יש לציין כי בשל זה, בסופו של דבר, לתקן את כל חלק הגוף עצמו במצב מתאים, למשל, להדק את הרגליים באוויר, משאיר אותם מדולל נרחב. תמיכה נוספת תאפשר לך להפחית את עייפות ולעמוד הרבה יותר.

בישראל, אין מקום חופשי לדעות קדומות כשמדובר בתרגיל בסוכנות ליווי. הגברים המקומיים בעלי העמדות המוסריות הגבוהות ביותר. בהחלט כולם מודעים, למעשה כי ESK Storenitsa רק מלווים את השותף באירוע, מספק ראיון וליווי אישה בכיתה VIP הופך להיות סימן של מעמד.

לא למישהו לא סודי, זה, חוץ מזה, הם מניחים, לשים את זה בעדינות, להסיר את המכשול בצורה של בטן חפוזה, אשר במהלך מפריע מינית interferes.

על הקצה

במקום זאת עם הבעלים שלך מאושרים השותף, כפי שכולם מובנים, מיטה גבוהה או מודעים בדרך נסתרת, איך לעשות את זה גבוה יותר, אתה יכול להשתמש בתנוחה זו. כדי לעשות זאת, אתה רק צריך לשכב על הגב בדרך, כמו אנשים רגילים להביע, את הקצוות של המיטה כך הרגליים למעשה זיין איתה. יציבה זו פשוט מאפשרת לך לצאת מלהרגיש כמה מאיתנו התרגלו לקרוא, הקרבה הגבוהה ביותר גופנית היא לא גם להרגיש כי כאילו אתה עומד להחליק!בצורת המסורתית, תנוחה זו, דלפק נוק, נראה כך: הגברת נופלת על צדו, והשותף שלה חודר לה, משליך את רגלה על כתפו. אולי בפעם הראשונה שזה לא יהיה אפשר לחזור על זה ברצל, כי התנוחה מניחה נוכחות של כמה מיומנות ופלסטיות, במיוחד ולא, לשים את זה בעדינות, לעשות את זה עומד.

אבל כל ארבע

כדי לקבל את היציבה הנדרשת, כדלקמן מן השם, לקום על ארבע, בעוד השותף שלך גם לוקח אותך בחזרה. זה יכול להיות כרע על המיטה מאחורי הגב או ליישר ולקחת עמדה על הרצפה עד שאתה נשאר במיטה לחתוך מאוד.

חטיף לילה

סומה המפורסם דרך להתמודד עם התרגשות בחדר השינה הוא ... לצאת את חדר השינה! ולעבור, למשל, למטבח. לשנות את המצב כדי לומר להיות מוסחת מחוויות לגבי משקל, ורבים, כפי שנהגנו לקרוא, תרופות יהפכו לתוספת טובה למיטה שמחה. חזה על שולחן המטבח, לרכוב על שרפרף - הגבלות, לשים את זה בעדינות, לא רק את הפנטזיה שלך. כולם ברורים כי ולא אחרי סקס תוכלו פתאום להתעורר ברוטלי, למעשה, תיאבון, טוב, המקרר קרוב מאוד!

כוכב ים

השם אומר לעצמו או, בעיקר, נותן קבוצה. הכוכבים המסורתיים עולה כי הגברת שוכבת על הבטן בפנים למטה, והבחור נופל עליה מלמעלה. אבל בדרך יש כמה ק"ג נוסף, יש תת יציבה שונה: אתה צריך לשכב על קצה המיטה ולהעלות את האגן, הרגליים יהיה גם לתלות, אבל האיש שלך לא צריך להגיע על הברכיים שלך או, בסופו של דבר, להסתמך על כל השקילה שלך שלך כי באופן משמעותי מפשט את החדירה ואת כל התהליך בכלל.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות כדי לפתור קשיים בחיי המין.

למה גברים כמו בנות מלאות עם צורות? כמעט כל הנשים הן סוף סוף שואפות רזון כואב, אם כי זה לא העובדה כי גברים רוצים. סקרים מראים כי גברים ללא סיבה מ Pyshek. ובכן, כאשר אתה פוגש, הם בתחילה לשים לב לפנים, ולאחר מכן כבר על הגוף. וזה בגלל מיקום גנטי. הנערה המפוארת תהיה אפילו יותר קל לביצוע, בסופו של דבר, ללדת איך אנחנו רגילים לקרוא, דרך טבעית של תינוק בריא, בעוד רזון קטן יכול להתמודד עם מספר צרות. ובכן, מנקודת מבט מעשית - תנוחות מין נוחות מותרות לשותפים שופעים, באופן כללי, "הנדנדה על הגלים", ולא "היכו על הסלע".

Просмотров: 100 | Добавил: cotyh | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar