09:49
האם ניתן להיכנס להריון במהלך הביוץ אם שבר קונדום

קונדום - את התחרות הטובה ביותר מן הבונוסים המועברים על ידי השיטה המינית, שוער אמין, לחסום כל spermatozoa, מנסה להפרות את תא הביצה. ולמרות כי אמצעי מניעה זה הוא תואר משמעותי הם הגנה המכשול הטוב ביותר, האמת היא שזה לא 100% טוב. קונדומים יכולים לשחק תפקיד מרכזי בהגנה שלך רק עם שימוש נכון.

התוכן של המאמר

1 הזמן הכי ללא דופי להרות 2 כמה גדול האפשרות של ההריון הקרוב 3 למה קונדום יכול לשבור 4 מה לעשות אם הקונדום נשבר

אם אתה נהנה קונדומים עם שותף, ייתכן שיש לך שאלות. שאלות רבות.

מתכנן איסוף מוסמך לשתף פעולה עם מיליונרים של ישראל. הם תמיד נדיבים וטקטיים. רק זה בהחלט לא רק הצדדים החיוביים לעבוד.

לדוגמה, האם ניתן להיכנס להריון במהלך הביוץ אם הקונדום פתאום שובר? ובאופן כללי, לא ניתן להשתמש בו בתקופה הנוראה הזאת?

הזמן הכי ללא דופי לתפיסה

ביצי נשים נשארות מתייחסות ל -20 שעות לאחר שחרורו, כי החלון לתפיסה אינו מספיק. שמור על קור רוח!כדי למנוע הריון, יש גלולות מיוחדות שניתן לקחת משם לאחר חירום. ביסודו לקבל גלולות של אמצעי מניעה קריטי במהלך 3-5 ימים הראשונים לאחר מין - קודם לכן, טוב יותר.

הוא האמין כי הביוץ תמיד קורה ביום ה -14 של המחזור שלך. מיתוס זה מבוסס על ההנחה שהיא באה מאמצע המחזור הממוצע של 28 יום. למעשה, מחזור המחזור הממוצע נע בין 20 ל 30 5 ימים, ולחזות הביוץ הוא אפילו יותר קשה.זה יכול להוביל לקונדום יכול לקפוץ, אבל אומר סיכון של הריון ו / או stis. שותף חייב לעצור בקפידה קונדום במקום כאשר חבר יחולץ.ההקדמה של חומר סיכה הוא רעיון טוב, אבל לוודא שהוא על בסיס אקווה.

כמה גדול האפשרות של ההריון הקרוב

על פי ההורות המתוכננות, אם אתה בהחלט באמצעות קונדום חיצוני, במילים אחרות, בצדק לשים אותו ולהשתמש חומר סיכה, זה כ 98% יעיל כדי למנוע הריון.

אבל בעיקרו של דבר, קורא הורות, קונדומים יעילים כ -85%, כאשר אנשים משתמשים בהם כצורה היחידה של אמצעי מניעה. זה כמו קונדומים ניתן להשתמש שגוי. דירות דיסקרטיות

אם אתה משתמש קונדומים, גם צורה נוספת של אמצעי מניעה, הסיכויים של העובדה כי הריון עדיין לבוא באופן משמעותי להלן. זכור כי כל צורה של אמצעי מניעה יש רמה משלה של יעילות, וכמה מהם יעילים יותר מאחרים.

למה הקונדום יכול לפרוץ

רוב האנשים חושבים שהם יודעים איך להשתמש קונדומים, אבל בעניין זה פשוט לעשות טעות. ההערכה היא כי שלושה רבעים מאיתנו לפחות פעם אחת לעשות טעות. וזה למה.

לא בוטל אריזה לנזק.

קונדומים פשוט עלול להיפגע. בנוסף הפסקות טריוויאליות, קונדומים יכולים להתחמם כאשר הם בארנק, שק או כיס, וזה מוביל נזק שונה.

כי אם הם שוכבים שם יותר מחודש, יישום שלהם הוא מסוכן. אבל תמיד לשאת אמצעי מניעה איתי - הרגל טוב, אז פשוט לשנות את זה לפחות פעם בחודש. קונדומים ללא סווזין אינם מגינים מפני סטיס והריון!

אל תסתכל על חיי המדף.

כל הקונדומים נדרשים להיות חיי מדף שנכתבו בעטיפה. אם תאריך זה עבר זמן רב, מוצר הגומי נמצא בשום פנים ואופן לקחת איתך למועד רומנטי.

אל תזהר בעת פתיחת עטיפת קונדום.

לפני פתיחת העטיפה, אתה צריך לגשש את קצה אריזות הקונדום קונדום. ואז לדחוף אותו הצידה, כך, לשבור אותו, לא לשבור אותו ואת הקונדום עצמו. לעולם אל תפתח קונדום עם מספריים או נושאים מוגשים אחרים (כולל שיניים!).

לשים על קונדום באמצע (או בסוף) של מעשה מיני.

הקונדום חייב להיות ללבוש לפני שתתחיל לקיים יחסי מין. אם השותף שם אותו רק לפני בהצטיינות (שפיכה), שניכם אינם מוגנים מפני STI או הריון, כי Spermatozoa הוא גם הכלול במים פרמיה.

לא לייצר אוויר.

כאשר לצייד את אמצעי מניעה מאוד ביסודו של עצה כדי להיפטר מהאוויר. אם זה לא נעשה, קונדום, עם הסתברות גבוהה, הפסקות.

לשים על קונדום של צד מסתובב.

אחד השגיאות התכופות. אבל חשוב מאוד שאני לא מעיין אותה, זרקת את הקונדום הזה והתחלתי הכול בהתחלה עם אמצעי מניעה חדש, שכן הצד החיצוני של הקונדום ישפיע על החבר, וזה יהיה נתון לסיכון שותף של הריון מיותר / או Stis.

חבר מן הנרתיק להסיר באופן שגוי.

ככלל, זה קורה בין אחד עשר ל 20 ימים אחד מחזור.זכור כי הביוץ ברמה הטכנית יכול להתרחש לפחות רגע, כולל במהלך הווסת. כי השיטה הטובה ביותר נמצאה לחלוטין כאשר הביוץ הגיע - זה כדי לעקוב אחר טמפרטורת הגוף הבסיסית.

בחירה לא חוקית של חומר סיכה.

מוצרים אחרים, במיוחד אלה שאינם נוצרים עבור מין, לעתים קרובות יש מסד נתונים שמן יכול להזיק קונדומים, גורם להם לשבור.

בחר אמצעי הגנה לא בגודל.

ביסודו להשתמש בקונדום של הגודל הנכון. גדול מאוד - יכול להחליק, קטן מאוד - יכול לשבור. קונדומים הם בגדלים שונים, אז אתה רק יכול למצוא את אחד שמתאים במיוחד בשבילך.

2 ב 1

עוד תנאי מוקדם סביר עבור פער הקונדום הוא הבושה בו זמנית של 2 אמצעי מניעה. זה לא מומלץ ללבוש קונדום אחד על גבי השני, כי זה יהיה ליצור חיכוך מופרז.

ואת החיכוך הזה בהחלט להוביל לקרע של שני הקונדומים. למעשה, כך מקאר, אתה לא מספק לעצמך הגנה כפולה, ולחשוף את עצמך אפילו יותר סיכון.

מה לעשות אם הקונדום broke4

גם אם אתה בצע את כל ההוראות על כמה קשה להשתמש קונדומים, מעת לעת משהו יכול להשתבש, ואת הקונדום יכול לשבור במהלך סקס.

אם זה קורה, זה ביסודו כי השותף מודע לכך שניכם יכולים לעשות את השלבים הנכונים כדי להבטיח אבטחה.

אם פתאום זה קורה ואת קונדום שלך הפסקות במהלך יחסי מין, לא פאניקה. הפתרון לקושי זה הוא. אם ראית את הקונדום נולד, ושניהם עדיין באמצע הדרך לאורגזמה, למהר לשנות את זה חדש.

מתכנן איסוף מוסמך לעבוד עם מיליונרים של ישראל. הם בהחלט לא מעודדים ונכונים. רק זה בדרך כלל לא הרגעים החיוביים היחידים בעבודה.

אידיאלי אם שניכם מיד לקחת את המקלחת כדי לשטוף את המסלולים הזרע סבירה. הזמן הטוב ביותר לתפיסה הוא יום הביוץ או ביום שלאחר מכן. כי העוסקים במין לא מוגן במהלך תקופה זו אם אתה לא מתכנן להריון - מסוכן מאוד.אבל נוכחות של לחות או עם מים צוואר הרחם חלקלק הוא סימן ברור של פוריות, ומין בימים, הביוץ הקודם, יכול להוביל להריון! התפקיד של יחסי מין לביוץ מבטיח כי spermatozoa יהיה מצפה הזרעה של תא ביצה לאחר שוחרר.

למרות שיטות אלה קריטיות נשלטים על ידי יעיל רק 50%, יישום שלהם עדיין מתברר להיות הנוהג הטוב ביותר מאשר סירוב להחליט באופן עקרוני.

Просмотров: 132 | Добавил: cotyh | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar