22:48
כיצד לבחור שמן לעיסוי ארוטי

נגיעה במהלך עיסוי ארוטי חייב להיות עדין, תירוץ. מערכת יחסים זו מחכה למבקר סלון. אבל אם הנערה לא משתמשת שמן עיסוי, ואז לגעת יכול לגרות, לספק אי נוחות.

על הרכב תערובות נפט

שמן עיסוי מקצועי מורכב בסיס צמח ארומטי בסיס לחות. בדיוק על חשבון הרכיב השני לישה לא לספק תחושות לא נעימות. מצב רוח רגשי משתפר בזכות ריח נעים.

מה תערובות משמשים סלונים מקצועיים לגברים? מן ההרכב ישירות תלויים בתחושה של האורח:

  • אפקט מקלים לספק תוספים כאלה כמו קוקוס, חוחובה, זיתים. אם יש רכיבים בהרכב, עור המבקר לאחר הפגישה הופך קטיפה.
  • מתח השריר יכול להחליש רכיבים כגון משמשים, עצמות ענבים, אפרסק.
  • חיתוך חום מספק את הרכיבים הבאים בהרכב: שקדים, כוסברה, ציפורן, קינמון.
  • לקבלת הרפיה מלאה והרפיה, מומלץ להשתמש בשמנים עיסויים המכילים תוספים חיוניים של הרכיבים הבאים: רוז, כתום, לבנדר.
  • כדי לשפר את הליבידו המיני, תוספים אלה מתאימים ביותר: ברגמוט, פצ'ולי, יסמין.
  • אמון כוחותיהם מסוגלים לתת את התוספים הבאות: ג'ינסנג, סנדל, יסמין, יסמין.
  • כמובן, אתה צריך לשאול את המבקר, אם יש לו אלרגיות למרכיבים הנמצאים בשמן עיסוי ארוטי. אם לא לקחת בחשבון, הפגישה יכולה להפוך לבעיה. זה יהיה לא נעים אם העור של המבקר מכוסה פריחה ולהתחיל להסתיר.

    כאשר צריך להשתמש בשמן לעיסוי

    איך לעשות את זה קל... עיסוי צרפתית...

    לא יכול לעסות ולשים עור יבש. עיסוי עיסוי סלון עובדים בטעות מאמינים כי זה מספיק כדי להרטיב את הידיים. רכיבים שמנים רק בתקופה קצרה של זמן לתת תחושה של לחות. בנוסף, כאשר אינטראקציה עם העור של הלקוח, הקרם יכול להתחיל מעוות, חיקוי גוף מלוכלך נוצר. לכן עדיף לבחור שמנים נוזלים לעיסוי ארוטי.

    ביעילות וארוטית נראית כמו אישה כאשר אישה שופכת עצמנו שמן. לאחר מכן, זה מקרוב במגע עם הלקוח. בעזרת החזה והישבן מעסה את גוף המבקר. ליבידו זכר במהלך הליך כזה מגדיל את המקסימום.

    אזור הגוף העליון נלקח כדי להתמודד עם שמן עם תוספים ארומטיים. ריח נעים מגדיר בדרך הנכונה. צרכן מרגיע ומתחיל לקבל את ההנאה המקסימלית מהנוהל. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9c%d7%95%d7%93/

    פונה לאזור Inguinal, עובד של סלון עיסוי משנה שמן. רצוי לבחור מוצר שבו אין תוספים ארומטיים נוספים. כמה תוספים מסוגלים לגרום לגירוי של אזור רגיש בתחום איברי המין. זה נכון במיוחד עבור נשים. יש לזכור כי השפתיים המיניות של נשים רגישות מאוד לתוספים כאלה כמו מנטה, הדר, מנטול.

    אם, במהלך הפגישה, האורח מתלונן על תחושה צריבה חזקה או עובד רואה כי העור מכוסה פצעונים קטנים, כתמים, אז ההליך צריך להיות מופרע. שמן עיסוי נשטף. יש צורך לפעול מהר ככל האפשר, אחרת תגובה אלרגית חזקה יכולה להתפתח.

    יצרני נפט ארוטי תמיד לדמיין תעודת איכות והוראות מפורטות עם הרכב. אם הספק מסרב לתת מסמכים אלה, עדיף לא לעבוד עם מוצר זה. שמור על שמן עבור מנהלי עיסוי ארוטי של סלון מכובד לא יהיה. זה טיפש להשתמש במוצר זול אם המחיר של מושב אחד מ 3500 רובל.

    Просмотров: 427 | Добавил: cotyh | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar