11:25
למה הגברת שלך לא חווה אורגזמה וכיצד לעזור לה?

אורגזמה היא אמותית של יחסים אינטימיים בין, כפי שכולם יודעים, גבר וגברת. במדגם, זה צריך להיות חווה את שני השותפים. ואפילו לא צריך להיות גיהוץ שהכל ברור מאוד עם הגברים. הגוף שלהם מוגדר להעביר זרע מהשותף שלה, לפחות כמה לא נדיר. והוא פשוט יעשה את זה, אולי אפילו לא תהסס. זה מאוד טוב להדגיש את החלק שלך של הנאה (אחרי הכל, העברת הזרע קשורה בהכרח עם הנאה) בכל מקרה יקבלו.

התוכן של המאמר

1 לאשמה ... גברים? 2 אורגזמה? ומה זה? 3 סימנים של אורגזמה גבירותיי 4 איך לעזור ליידי ניסיון אורגזמה?

"זה" בעל חיים "cums אפילו מתוך אזכור 1 של סקס" - כמה נשים זועמות הם כל כך אומלל, לא מתוחכם מאוד באמנות של יחסים אינטימיים, שותפים. כמובן, כולנו יודעים היטב מה בסדר, ואז לתת תשובה לשאלה אחרת: מה פשוט בשבילך - ללבוש את הגברת שלך "בובה פריגיד" להתלונן על החברים שלך עבור ספל הבא של בירה שאתה ישן עם א "יומן" או, שוכח במשך זמן מה על בירה, לבסוף להבין להבין את האמנות הגבוהה של מגע אינטימי אמיתי? אפשרות 1 היא קל יותר. קשה להתווכח עם זה. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%aa%d7%9c-%d7%90%d7%91%d7%99%d7%91/

המומחים מבחינים בין שלושה סוגים עיקריים של אורגזמה רישיון: עם סוגים, כפי שאנו מבטאים, אורגזמה של נשים, נראה שאנחנו להבין. ק ' אחרת, כפי שאנו מבטאים, נושא עדין - הנושא, כמו שאתנו לבדו אומר, סימולציה של נשים. טוב, אדם ממהר, נאמר להביא את החברה שלך ל"מים נקיים "? לדברי Ochami אנו רואים שאתה מסכים.

הם מאשימים ... גברים?אני

ותאמין לי, יש להם ממה לזעם. אחרי הכל, רוב האנשים החכמים שלנו הם לא, בסופו של דבר, יכול לתת תשובה לשאלה הרגילה: איך לחוות את האורגזמה המכשיר? מכאן ומאכזב סטטיסטיקה, לפיה יותר מ -10% מהגברות מעולם לא חוו את התחושה המתוקה של הנאה מינית גבוהה יותר. אבל זה על פי נתונים רשמיים.

יש לומר כי מועדף ישירות על ידי רוב הצעירים. והיו ישירות מסיבה זו, למעשה מחצית שלנו, איך כולם יות נמסו, נשים יפות צריכות לחקות את אורגזמה, עם כל מאה אחוז לא מקבל כל הנאה ממין. אבל אנחנו לא כל הכישלונות המיניים שלנו רק לייחס רק איך אנשים רגילים להביע מחצית חזקה של האוכלוסייה של כדור הארץ. יש בשאלה הזאת ויינות גבירותיי. וכדי להבין את כל הדקויות ולברר מדוע הגברת מעולם לא קיבלה אורגזמה, יש צורך לשקול את העסק הזה בפירוט רב יותר. שאנחנו נעשה עכשיו ולעשות.

אוֹרגַזמָה? ומה זה?2

נתחיל עם ההגדרה. אולי העובדה שאיזה חיה היא איך כולם אומללים, כאלה - ליידי אורגזמה, ואיך זה נראה בכלל? אורגזמה - מילה עתיקה מאוד ושורשים מקורו צריך להימצא ביוונית. פשוטו כמשמעו זה יכול להיות מתורגם, איך "nabuha מן המים ואת הטיגון תשוקה". מנקודת מבט פיזיולוגית מצב, זה הפך, הוא שיאו של יחסי מין, שיא הגבוה ביותר שלו. על פי מקורות לא רשמיים, מספר הנשים המוסריות יכול להגיע 40 (!) אחוזים. מי יוביל לזה, וכי נראה שיש לזה? שאלנו את השאלה הזאת ישירות אליך, גברי ג'נטלמנים. למה אתה מתעקש לשמור על שקט.

אורגזמה גניטלית - היא הסוג הרגיל והנפוץ ביותר של אורגזמה. כולם יודעים מה אנחנו רגילים לקריאה, האופי המקומי של התרחשות, שהיא תוצאה של ירידה של סיבי שרירים הממוקם באזור האגן. שונה יחסית ככל שאנשים רגילים להביע, זמן זרימה לטווח קצר. לכוון את תשומת הלב לעובדה כי בתורו, בסופו של דבר, הוא מחולק לשלושה תת-מינים: דגדלי, נרתיקי ורחם. כל השלושה יכולים להתרחש או ללכת, או לסירוגין, אני מחליף אחד את השני. אורגזמה חזה - סוג יפה, כפי שאנו יכולים לבלות את אורגזמה של הנשים. כשלעצמו, לעולם לא נראה. ההישג שלו מבקש תרגול מיוחד. יכול לעבור יחד עם אורגזמה איברי המין. אורגזמה גוף מלאה - סוג האורגזמה הגבוהה ביותר. לבסוף הוא רצה לחוות אותו, לא משנה מה של הנשים לפחות פעם אחת בחיים. ישירות בשם זה, כפי שאנו מבטאים, עם אורגזמה אמיתית, לאחר שחוו שאינו רווחי, איזו גברת תגלה את התחושה האמיתית של המנגנון. סוג זה של אורגזמה הוא קטין, יציב ו unscribly. לא לכל מי שאינו סודי כי הדים שלו של הגברת יכול סוף סוף להרגיש אפילו למחרת. נראה שהם נשמעו בגופה בצורה של אסטר נעים.

ואז - נתחיל!

סימנים של אורגזמה של נשים

אז בואו להבין את זה - אם השותף שלך חווה אורגזמה אמיתית או פשוט מדמה את בואו? אחרי הכל, רק לחשוף את בן הזוג שלה, אתה יכול פשוט להבין איך לחוות את אורגזמה Virit וכיצד לסיים את הנערה? אז אתה, באופן כללי, 5 שלטים, באופן כללי, לעזור להבחין בין אורגוזיס אמיתי מן האורגזמה הרומן.

רגליים מגן. עם אורגזמה מתקרבת, מתחילה פרטנר, ניתן היה לבצע המרה translational רצונית.

לישראל אין מקום לדעות קדומות כאשר אנו מדברים על עבודה בסוכנות ליווי. לאנשים המקומיים יש סטנדרטים רוחניים גבוהים. בהחלט כל אחד מודע לכך, בתורו, eSquiten רק רואה רק את הלקוח במקרה, תומך בשיחה מודל ליווי של VIP Class הוא מחוון סטטוס.

זה מאוד טוב להקצות מה זה מאפשר לגברת אז לומר כדי להשיג יותר, כמו הרבה מאיתנו משמש כדי לקרוא, צור קשר שלך, כמה הם חושבים על אזורי ארוגני עם חבר מגדר של אדם. תארו לעצמכם עובדה אחת, כי ברגעים האלה הם לא על הפסקה, זה לא על הקטנת הקצב. ובאותו רגע היא לא נחוצה על פי ולא, כמו הרבה של האף EZO רגילים לקרוא, נשיקה, לא ללטף, ולא מרשמים אהבה. יש לציין כי כל טבעו מכוונת להשגת שיא מתאים וזה לעולם לא יהיה כך לדבר עם גבר להיות מוסחת על ידי משהו outsuning. זה מאוד טוב כדי להדגיש את העובדה כי רק את הקצב, קצב ושוב את הקצב. זוהי האפשרות הנדירה ביותר כאשר הפיזיולוגיה של הגברות תופסת את הפסיכולוגיה שלה. שהוקצו מהנרתיק. קשה מאוד לחקות. יש לציין כי סוד הנרתיק באורגזמה למעשה "זורם מכל הסדקים". הבעת פנים. בתרחיש של אורגזמה אמיתית אין מקום להוליווד, כפי שכולם מובנים, חיוך מאושר. ואולי אפילו לא צריך לקרוא כי הביטוי המלאכי של הפנים של הגברת במהלך השיא הגבוה ביותר של הנאה מינית היא רק בדיוני של סקריפטים, לא יותר מכולם יודעים את זה. ברגעים אלה, הגברת אינה מסוגלת לשמור בשליטה של ​​הבעות הפנים של פניו, והוא יכול לעוות באופן לא רצוני, איך כולם אומללים, עווית מרשימה, אשר אפילו יכול להפחיד אדם לא מוכן. למעשה, שום דבר זה לא נורא, רק גברת ברגע זה היא חווה באמת אושר בלתי רגיש. קצבית, כמו רבים חושבים, אדווה שרירים. ברגעים האלה, הגברת יורדת כמעט לכל דבר, שכולם יודעים קבוצות שרירים. זה אולי נראה כי, כפי שכולם יודעים, קיצוצים שרירים הם ספונטניים, אלא בסופו של דבר, להסתכל בתשומת לב - יש להם קצב מסוים. פעימות ניתן לייחס בשרירי הנרתיק (אדם יכול להרגיש את זה עם הזין שלו), השרירים של אגן קטן, פי הטבעת. הכל כבר מזמן ידוע בכך שהוא נראה בבירור על שרירי העיתונות. זמינות של זקפה וגאות. זה ברור מאוד, השפעה זו תהיה בזמן ללוות אורגזמה. זקפה גלויה מעולה של פטמות החזה. הם קשוחים מאוד מתנפחים. דם נוצץ אל פנים העור. אבל המצח יכול לדבר. אין צורך לציין כי שפתיים מין והדגדגן החלו גם להתנפח ולגדול בגודל.

כפי שאתה יכול לראות, אדם היקר, כל הסימנים של אורגזמה אמיתית "ברור". אתה עדיין טוען כי השותף שלך חווה? היא, בסופו של דבר, צועקת וצליל כדי לדבר גניחות במהלך יחסי מין? שואל עמוק יותר ויותר? ועם כל זה כל הזמן קורא איך זה מצוין, כי אתה מקליד אהבה סופר וכל זה? עצור, איפשהו ראינו את זה. הו כן! באופן טבעי! זה כבר לא סרט פורנו חדש כי יש לך לשנות לא יותר מאשר אתמול.

ובכן, ברכות לך עם כל הלב שלי, השותף שלך הוא גם שחקנית פורנו נפלאה. חבל שהיא מעולם לא חוותה אורגזמה אמיתית בחיים. לא מספיק מי יודע כי במילים אחרות, לדבר קל יותר, השותף שלך הוא "pretenuchka" רגיל. אולי העובדה כי אבל לא מצוקת אותו לנזוף ולהפעיל. כולם ברורים שכבר כתוב לעיל, יש הרבה נשים כאלה.

כיצד לעזור ליידי ניסיון אורגזמה?4

לכן, במקום שזה נראה משועמם, עדיף להתחיל את הדרך כדי להשיג את הגברת של אורגזמה עכשיו יחד עם אהוב שלך, אשר, זה הפך נקרא "יד על יד", כמו סוף סוף הניח האח. וכיצד להתבטא, העצה הבאה יגידו לך איך לחוות את האורגזמה המכשיר. ראוי לציין כי כאן, למעשה, אלה 5 מועצות רגילות:

Milandonia. התעמלות מיוחדת זו מכוונת הפחתה והשריר של אזור האגן. ולא הגברת לעיתים קרובות כדי לשלם הליך זה במשך כמה דקות ביום, זה, בסופו של דבר, יאפשר לו את הקרובה קרוב להישגם של אורגזמה. SamomaSsage. על גבירות הגוף יש הרבה ארוגני אזורים, נגיעה אשר זה יכול להיות, כדי להשיג התרגשות מינית. טיפול, כפי שכולם מובנים, דומים המניפולציה היא לעתים קרובות, אתה יכול מאוד לחזק את הליבידו שלך כי בגמר התוצאה מסוגלת להשיג אורגזמה. ספורט משותף עם ספורט שותף לשבור את המחסומים הפסיכולוגיים בינך ויהיו לחזק באופן משמעותי לבריאותך. כל זה מסוגל למשוך את הדברים המיניים שלך החדש רמת האיכות. לסרב לעשן ואלכוהול. חומרים אלה, בניגוד לדעת הקהל, הקסם אינו מוסיף, כפי שנהגנו לקרוא, יחסים מיניים. לדון בכל הקשיים המיניים עם שלך גברים. זה יעשה מרכיב נוסף של הרמוניה בענייניו וגם יעזור בקצבתם.

האם תזכור כי תפעל יחד, עם האיש האהוב שלך, תוכלו להשיג תוצאות מדהימות, ואת המילה הלא נעימה "Anargazmia" לעולם לא יוכלו להישמע בחיים שלך.

התנגדות סובייטית וחסרון של מידע הולידו דעה לא מדויקת כי הליווי - כל זה משהו, הוא מפואר, זה שווה שותק על. עם זאת, כמה יחידות יודעים כי ליווי השירותים בישראל אין שום דבר יחד עם זנות.

זה הכל, חברים יקרים. יחסים מאושרים לך, ערבים רומנטיים, כמו רבים באים לידי ביטוי, לא אורגזמות רעות! יש לנו תקווה כי המידע הציע לתשומת לבך, בסופו של דבר, זה התברר להיות שימושי.

אבל איך להיות, כבר לא יכול לקבל אורגזמה והנאה מ מקיים יחסי מין, אנו נספר במאמר עוד על ידי הפניה!

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. כל אחד ברור כי אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. אני עוזר לזוגות, באופן כללי, כדי לפתור את הקשיים בכמה מתבטאים, חיי מין.

כמעט כל הבנות לא חותמות אורגזמה בטעות, לשים את זה בעדינות, לשקול את עצמם frigid. אבל לעתים קרובות ביותר במצבים בריאותיים כאלה - הזמנה מלאה. גבירות עצמן, באופן כללי, היא מפחדת לאוננות, ללמד את המיניות שלהם, נסה דרכים שונות, בסופו של דבר, כדי לקבל את האורגזמה הצפויה. שלח לעצמך עובדה אחת כי הם מטרידים עם הרעיון כי תענוג אינטימי להם קשה לגשת. זה ברור מאוד, אבל זה בשורש הגישה הלא נכונה. יש לציין כי כל נערה ניתן למצוא "מפתח". לכוון את תשומת הלב לעובדה כי הדבר העיקרי הוא לא סוף סוף להגיע הניסוי, לשכוח את כל הסטריאוטיפים ולבסוף בוגר, אז לומר מבולבל. נראה שזה לא היה מפתיע, אבל זה מספיק כדי לקבל אורגזמה פעם אחת כדי להבין איך זה נכון, זה הפך להיות אפשרי להשיג. לא למישהו לא סודי מה זה יותר, זה לא כל כך קשה!

Просмотров: 346 | Добавил: cotyh | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar