05:55
שאלה בפועל על ליווי: כל מה שרצית, בסופו של דבר, לגלות, אבל לא ידעתי, יו, כפי שכולם יודעים, מי לשאול

לפני שאתה מקבל עבודה, אדם מנסה לברר יותר על, כפי שכולם יודעים, את הכדור ואת המקום שבו הולך להתפרנס. זה יהיה רע אם לא אשים את העובדה כי הבנות הצעירות חולמות איך להתחיל קריירה פנאי, לעתים קרובות לא, לשים את זה בעדינות, לדעת איפה למצוא מידע שהם עדיין יהיו, לצפות בעדינות, לצפות בעדינות. נושא הליווי סגור וסגר שמועות ומסתורין. במאמר זה אנו נותנים תשובות איך רובנו רגילים לומר, השאלות הרלוונטיות ביותר על איך הכל מסודר לבסוף ומה אישה מחויבת להיות מוכן.

מה מעורב בליווי?

זוהי תחזוקה של אדם בתמורה, איך לעבוד, הטבות חומר (אמצעים, מתנות, וכו '.). יש לציין כי האישה מבלה קוק אנשים רבים חושבים, הזמן האישי של האדם, והוא צריך להודות בנדיבות לגברת.

איפה הפגישות עם הלקוחות?

הכל, באופן כללי, יהיה שם ההעדפות של הלקוח. טיול במסעדה וביקור בפגישה עסקית וערך שיתופי לאירוע חילוני. ואולי אפילו לא צריכים לומר שיש לוויינים עם גברים עשירים כדי להראות את מעמדה ואת הצלחתו. זה גם יכול להיות גם נסיעות משותפות בחו"ל, ערב נעים בספא או מוסד בידור אחר.

מה המשימה של אייסלס?

אישה חייבת לבסוף ללוות את האיש, ליצור מצב רוח מסוים, לפרוק אווירה מתוחה. נצטרך לעשות את זה רק כדי להפוך אותו לסביבה, בכל דרך להציג ולשבח את הלוויין שלך, להשתתף בדיונים חילוניים. כמו כן, המלווים צריכים לדאוג לגברים, כדי לעזור להם, סוף סוף להירגע ולהסיח את עומס העבודה של טומי. את המשימה העיקרית של הבנות - כך הלקוח הוא מרוצה.

האם זה נכון כי ליווי הם פשוט מבולבל?

כדאי לביצוע הבחנה מדויקת בין המקצועות האלה. מבולבל מבין רק את הגוף, שום דבר, לא לספור סקס, הנערה לא, זה הפך, נותן. "מוצר" של אסקז '. ואכן, אסקסו לא תערער, ​​לבסוף, לנסוע לתיאטרון, להזמין לפגישה עסקית או להירגע עם גומי באיטליה, נהנה ממנה על ידי החברה והמיומנות, סוף סוף לדבר. איך זה לא היה מוזר, אבל עם, רבים באים לידי ביטוי, מבולבל רק להוריד מתח מין.

כיצד מסודרת שוק הליווי?

בזה, כמו ב, כמה מאיתנו אומר כל הזמן, לפחות כמה מקצוע, כי כולם יודעים, "סולם הקריירה". אתה יכול לשמור על חבר 'ה עם משכורת ל 150,000 p. או אוליגרכים אמיתיים. כולם יודעים שיש שלושה, כפי שהיינו מדברים, מגזרים גדולים:

  • בנות עצמאיות, אשר, להילקח על כל השאלות: מתוך מציאת לקוחות לפני מתן ביטחון אישי.
  • סוכנויות ליווי. הם כל כך אומרים, כמו הרבה, אנחנו כל הזמן אומר, עלית וקל יותר. באופן כללי, זה דומה C, Kok כולם מדברים, תעסוקה. הסוכנות, בסופו של דבר, לוקח על כל השאלות שאלה, ואת ליסר נותן אחוז מסוים של הרווחים.
  • עבודה דרך איך אנחנו מביעים, מנהלים אישיים ועוזרים alligarch. זוהי מגזר VIP. בעיצומו של לקוחות רק גברים עם השורות הגבוהות ביותר, מעמד וכוח.
  • איפה להשיג הצעה לעבוד בתחום הפנאי?

    In-1, הכל ניתן למצוא באינטרנט. ישנם מאות אתרי שיווק, שם סוכנויות ומנהלים לתת עבודה. יש לציין את העובדה שאתה יכול לקבל הצעה אישית. לרוב, המועמדים יגויסו בסוכנויות דוגמנות, כי זה במיוחד, איך הריכוז הגבוה ביותר להיות לידי ביטוי, כפי שאנו מדברים כל הזמן, נשים יפות. כמו כן, אם אתה מכוון לעתים קרובות בתחרויות של היופי, אתה מוביל בלוג פופולרי, סדנאות עוסקות ביצירתיות או יש regalia אחרים, הסיכוי הוא נהדר להיכנס לתחום של ליווי באמצעות הזמנה אישית מהמנהל או נציג הסוכנות.

    איך למצוא לקוחות, אם אתה, לשים את זה בעדינות, החליט לעסוק בליווי, עובד כמו?

    כדי לעשות זאת, אתה צריך להירשם באתרי האינטרנט של היכרויות בתהליך של תקשורת אז לומר לגברים השירותים שלנו. מה שזה לא יהיה מוזר, אבל אתה יכול גם, בסופו של דבר, לעשות את זה באמצעות רשתות חברתיות. יש לציין כי הבריאה, כפי שכולם יודעים, אתר אישי. יש גם פלטפורמות שיווק מסוימות שבו הבנות יכול סוף סוף לארגן את המודעות שלהם. לא לספור, כפי שכולם יודעים, יש איזה תלונה, כפי שאנו מבטאים, ערוצי מברקים סגורים, שם הצופים יש הזמנות לטיולים חד פעמיים.

    איך למצוא לא סוכנות רעה?

    כדי למצוא מעסיק על סקירות רשת - רעיון רע, כי תחרותי באמצע הבנות, כמו הגבוהה ביותר, כפי שנהגנו לומר, הסיכוי לסיכוי סוף סוף לקבל מאוד לא מספיק. ואולי אפילו לא צריך להגיד כי האפשרות המושלמת היא טיפ, כמו אנשים רבים חושבים מוכר ואנשים "נושא". כמו כן, כמו אנשים רבים חושבים, כמה עובדים מוכרים מידע על לא סוכנויות רעות. באופן כללי, לא לספור את הציבור והערוצים במברק, שם מתפרסמים המעסיקים.

    רווחי יותר, לעבוד על שכירת או על עצמך?

    אי אפשר לענות על שאלה זו לשאלה זו, כי זה תלוי ביכולות ובכחולים, כילדה מסוימת ומעמד הסוכנות. יתר על כן, עבודה על שכירת בחורה לא צריך, באופן כללי, לדאוג לגבי המגורים, מחפש לקוחות וכאשר הובלות הובלה. כולם יודעים שכולם מדברים על ידי המעסיק. באופן מסורתי, סוכנויות כל הזמן זרם גדול של לקוחות ועבודה, זה נהיה מספיק עבור כולם. אבל, יש צורך לקחת בחשבון כי, בסופו של דבר, תצטרך לתת את חלקה של הארי של ההכנסה שלי, ובממתגלות מסוימים אפילו לשים את זה בעדינות, לשלם את האחוז של איך אנשים משמשים להביע, טיפים ומתנות. הכל נראה תלוי בקריטריון שיתוף פעולה, אשר נדון כאשר מכשיר לעבודה.

    איך להתחיל כך לדבר עם העבודה עם איך כולם יודעים מנהל אישי?

    כדי לעשות זאת, יש צורך להכנסה מקבילה, כי עבודתו מחויבת, סוף סוף שילם. יתר על כן, אפילו ליווי מתחיל יכול להתחיל, זה הפך, לשתף פעולה עם, כפי שאנו אקספרס, מנהל אישי בבסיס אחוז. באפשרותך למצוא מודעות באותה ציבור וקבוצות עבור Esquiten. כמו כן, איך להתבטא, כמה מנהלים עצמם למצוא בנות, מציע את עבודתם. כדי לעשות זאת, אתה צריך לנסות רק אור לתוך בני הזוג, כפי שכולם יודעים, סוכנויות מודל ולארגן על פרסום באינטרנט.

    מי הם עוזרים כאלה של האוליגרכים וכיצד הם מחוברים ליווי?

    ליווי בטוח... מה בא...

    אין גברים עשירים פשוטים, אבל עשירים מאוד. הם לא יכולים לאפשר להם לכתוב מוניטין עבור עצמם ולצאות סוכנות ליווי, כי נושאים סודיות עבור החשוב ביותר שלהם. מה שזה לא יהיה מוזר, אבל נשים לאוליגרכים פנאי, באופן כללי, מוצאים עוזרים אישיים. יש לציין כי הם עושים את זה רצה של בנות איך אנחנו כל הזמן אומר, סוכנויות מודל, בתחרויות של יופי ואחרים. אם אתה רוצה לראות אותך, לנסות לסובב יותר כמה באים לידי ביטוי, מסיבות מודל.

    האם ניתן לעבוד בחו"ל?

    לא רק אפשרי, וזה מאוד מוזמן. סוכנויות מסוימות מארגנות סיורים מיוחדים לנשים, שם ההסלמה גם יעבדו עם זרים ויזמים בחופשה. לעתים קרובות, הכל סוף סוף קורה בבירות על, כפי שכולם יודעים, אתרי נופש מועדפים. בנוסף, אפילו רבים באים לידי ביטוי, עובד ללא עזרה של אחרים בחו"ל, אתה יכול גם להרוויח הרבה יותר מאשר הפדרציה הרוסית, כי המחירים הם בסדר גודל גבוה יותר.

    אילו מדינות נוחים יותר ללוות?

    לגמרי סוף סוף ללכת לאיטליה, צרפת, בריטניה, דנמרק, טורקיה והאמירויות. יש גברים שונים ברמת ההכנסה הגבוהה ביותר. לא, כדאי ללכת למקסיקו, יוון, בחריין וקפריסין. זה לא רק על שום דבר כדי להרוויח שום דבר, ואתה יכול לקבל את זה, איך רובנו רגילים לדבר קשיים רציניים. נערות ליווי במרכז

    האם יש דרישות עבור מראה מראה?

    יש והם קפדניים מאוד. האישה מחויבת להיות עלייה מ 172 ס"מ, יש דמות רזה וטוב יותר כמה אנשים חושבים שיער ארוך. זה לא סוד לכל דבר - יופי טבעי, ללא התערבות כירורגית "סלון" נהלים. יש לציין כי פשוט לדבר, לא "כוונון". באופן טבעי, זה לא, בסופו של דבר, פירושו כי עם ספוגים שאיבה ושדי סיליקון, הנתיב ללוות סגור, אבל הלקוחות יהיו בסדר גודל פחות, ובכן, ועל קטע VIP לא יכול אפילו סוף סוף לחלום. תארו לעצמכם עובדה אחת שאישה מחויבת להיראות טבעיים ומושכים, וכיצד אנו משמשים לדבר, כך לא קעקועים, פירסינג ולא נושא צבעים.

    מה הנכסים כפי שהוא צריך להיות מוערך escales מלבד חוצות?

    אינטלקט הוא בעל חשיבות רבה. אישה מחויבת להיות משכילים, מפותחת, להבין אמנות, כללי התנהגות, פוליטיקה וכלכלה. תארו לעצמכם עובדה אחת, כי הידע של השפה הבריטית הוא גם כמעט uncontrolly. כולם יודעים כי היכולות של הפסיכולוג, שבסופו של דבר, יסייעו לבנות קו תקשורת חיובי עם גבר במהירות להחליט איך אנחנו כל הזמן מדברים עם מצבי קונפליקט.

    אשר לעתים קרובות הוא לקוחות eSquiten?

    ביסודו של דבר, זה הפך, אנשי העסקים של שורות שונות, סגנים, פקידים, אוליגרכים, אנשים עם המעמד הגבוה ביותר, אין להם זמן ללכת על תאריכים, אבל כדי לדבר עם, כפי שכולם יודעים, אישה יפה, בסוף, לצוד. מצא כמה באים לידי ביטוי, אנשים נשואים שיש להם זמן מעת לעת כדי להסיח את הדעת משגרה הביתה לשרקתם עבור עצמם לא רצויים עם דרך מקסימה וחכמה, כפי שהיינו מדברים, יופי.

    האם זה בטוח לעבוד בליווי?

    אם האישה עובדת במגזר ה- VIP, אז לא תדאג לכך שהלקוח יהיה בסופו של דבר להיות אלים, באופן כללי, יתנהג לא הולם. יש לציין כי עשירה יותר היא האיש, יותר שוננס שהוא הולם והרגיש. סוכנויות ומנהלים אישיים גם יבטיחו סוף סוף את שלומם של נשים, קפדני בדיקת אנשי הקשר ומתייחסים לאופן שבו כולם אומרים, "הרשימה השחורה" של הלקוחות. אם אתה עובד בעצמך, יש צורך להיות זהיר ככל האפשר, כי על ידי המראה והתכתבות קשה לשפוט את הלימות של גבר.

    האם יש, לשים את זה בעדינות, את כללי ההתנהגות עבור escales?

    הבסיסי ביותר, סוף סוף, הכלל הוא לא להשתמש בטלפונים (זה לא כמו לצלם תמונה, ואפילו כך וידאו). השירותים של ליווי שימשו לשימוש גברים העריכים מאוד את המוניטין שלהם, ואמצעים בעיות סודיות צריך להיות בעדיפות. גם לא צריך רק להפיץ מידע על מה שקורה בפגישות. ובכן, כמובן, אישה לא חייב להיות, כמו רבים באים לידי ביטוי, סכסוך, היא צריכה להיות נכונה, להיות, כדי לעמוד בתנאי החוזה ולעשות את כל תפקידם. בעבודה בסוכנות, באופן כללי, היא באה לדבוק בכללים, אשר, לשים את זה בעדינות, contavits המעסיק, עבור nopuncture שלהם יכול, לשים את זה קצת, הטלת קנסות, זה מספיק, כפי שכולם יודעים, כל, תרגול ממושך.

    אילו קשיים עשויים להופיע באליסלס?

    האישה יכולה להיכנס לסוכנות רעה, שם מתחת למסווה, כפי שכולם יודעים, משרד טוב רק הסתרת בושת רגילים. הלקוח, זה הפך להיות תחת השפעת סמים ואלכוהול לגרום נזק פיזי או מוסרי. אבל מקרים כאלה הם רווקים. זה קורה כלום, אבל הבנות עצמן מוצאים בעיות עצמן בעצמם, אם הם סוף סוף להתחיל לואר, להפר את תנאי החוזה, לתת אנשי קשר אישיים שלהם לגברים חינם או לנסות כך לדבר עם לקוחות סחיטה, מנהלים, וכו '.

    כמו כן, כפי שאנו מבטאים, בעיות רבות, לבסוף, לבצע אתרים שונים, אשר, בסופו של דבר, לסחוט כספים מ Esquiters, מאיימים לספר כמה באים לידי ביטוי, מוכרים וקרובים על מה שהם, באופן כללי, לעשות או למזג אותה פרופיל "רשימה שחורה" ("שוק Skur", "מודלים הלם" והשאר).

    איך להתמודד עם שאלות של אנונימיות?

    נפרד כיצד להשיג, רשתות חברתיות, מעגלים שונים של תקשורת, הטלפון העובד עם כרטיס ה- SIM שונים וקשב מתמיד, לשים את זה בעדינות, מניחים כי הוא גם קשה להבחין בין ליווי, כמו בראשות החיים האישיים.

    כמה אתה יכול להרוויח ליווי?

    מתוך זוג מאות אלפי רובלים על זוג של 10,000 דולר לחודש. הנה הכל, השולחן להיות, יהיה תלוי כמו איך אנחנו כל הזמן אומר, את הילדה עצמה, הנוכחי ועל פורמט עבודתה. בכל הכנסה רוק היא להניח, COC אנחנו מביעים, גדול ולא השוואה לא גם עם השכר של רואה החשבון ואת המניקוריסטים. תארו לעצמכם עובדה אחת על מה לא סופר כמה מאיתנו כל הזמן אומר, אתה לא צריך לחרוש במשך 12 שעות. עבודה בליווי היא יותר כמו משחק או, איך להתבטא, לנוח, אשר, חוץ מזה, כסף טוב לשלם.

    אם אתה רוצה להרוויח ככל האפשר, ולאחר מכן לשאוב את היכולת למקסם ולנסות סוף סוף להגיע איפשהו קרוב יותר למגזר VIP. מה לעבוד עם רק גברים מאובטחים, כאשר אתה יכול לדעוך האוליגרכים ומיליארדים.

    האם זה רק לעזוב את תחום הליווי?

    אף אחד לא יחסום ברמה הפיזית, הכל תלוי ברצון של הנערה. כמובן, כולנו יודעים היטב כי אבל מבחינה מוסרית קשה, כי לחיים טובים, וכמה אנשים חושבים במהירות להתרגל לכסף הגדול. כמובן, כולנו יודעים היטב מה, לא לספור, כמעט כל הבנות, לבסוף הבזקים בחורים, חיזור, מתנות, וכן הלאה. כולם יודעים את זה, אבל, אם הכל כל כך גדול, במילים אחרות, אם זה הגיוני בכלל, כביכול?

    Просмотров: 127 | Добавил: cotyh | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar