12:03
סקס עם טראנס - מה זה? ביקורות שניסו

במקום שגדלת בחברה שאמרה שהמין הוא אדם שמגיע לדברים אינטימיים עם אשה של חברי סיים, רק מאמינים שזה הכי טוב, והדרך היחידה. היא הניחה אותי כמו ילד בן 15 נרגש בחלק האחורי של הקולנוע. נתתי לה מין אוראלי (שבדרך כלל גורם מחמאות מכולם) ולא קיבלו שום דבר בתמורה ". - חואן שי "זה היה פנטסטי, היא היתה רזה, מקסימה ונשית. כל הלילה עשינו כל מה שאתה יכול לדמיין, והיא נרדמה עם הידיים שלי ". - סטיב סטווארט-דגורים.

1 ביקורות על משתמשים Quora

https://israelnightclub.com

ביקורות של משתמשים Quora_Quora

"אם אתה מתכוון לחוויה המינית שלי עם טרנסווסטיטים, זה היה ממש נהדר. יש לציין את העובדה שפגשתי את סירת הגברת התאילנדית בשם דבש בעוד אלפיים חמש עשרה שנה. זה היה מצויין. Transs הם הרבה יותר טוב מאשר הגברות כשזה מגיע למין ". - אני "פגשתי גברת חמודה. זה דיבר בעדינות איתי, ובכלל, הסביר שהיא כמה חודשים לפני הניתוח, אשר, לשים את זה בעדינות, יעשה את זה נכון כמו שאנחנו נהגו לקרוא, הגברת. נדהמתי, אבל היא נראתה כמו מלאך. החלטנו לעסוק רק סקס אוראלי לפני השינוי שלה, וזה היה הכי טוב שהיה לי, אני שמח. ". - Dimmo76 "פגשתי טרנסווסטיט יפה ומבורחת במיאמי במשך כמה חודשים כדי להפוך. כולם יודעים שזה היה חוויה נפלאה. בהתחלה זה היה מרהיב באופן מרהיב, אבל כאשר היא זיין אותי, יש לי תענוג גדול ". - סקהר צ'נדרה "רק תנסה פעם אחת כי תאמינו לי, זו חוויה מינית אחרת לגמרי. תארו לעצמכם עובדה אחת שאני לא יכול פשוט לחכות כאשר אני מוצא את זה בחברה, כפי שכולם יודעים, 1, כפי שהוא עבר במשך כמה שנים מאז היה לי קרבה עם טרנסג'נדר ". - ג'יי פאטל "היה לי זמן למצוא את התקוות למצוא גברת יוצאת דופן נפלאה למערכת יחסים. בהחלט, יש צורך להזכיר כי קשה לי להגשים את זה שמעוניין ביחסים, ולא רק מיישם את עצמו. במידה האחרונה, אין כמעט מהם באינטרנט ". - Indio1375 "פגשתי את הטרנסג'נדר, איך כולם כועסים, הגברת על שלום. ראוי לציין את מה שפנה אליה ואמר כי לא נגד נשיקות נלהבות.

התקשות סובייטיות וחוסר מידע זרועו ניחוש שווא כי ליווי הוא משהו מביש, זה מה שיש לשתוק. עם זאת, מעטים מבינים כי שירותי ליווי בישראל אין לגמרי יחד עם זנות.

היא הסכימה. לא הרבה מי יודע מה קרה לי ". - הולי "נפגש עם טרנסמינלי, כפי שנהגנו לקרוא, אישיות לא ממומשת. זה קרה כמה פעמים במהלך חיי! אני חושד שזה יהיה גם יותר ". - קספר מייסון "הזיכרונות האהובים ביותר שנשארתי גם אחרי טיול לתאילנד. טוב מאוד להדגיש את שמה היה מישל. ראוי לציין מה היא נתנה לי את הטוב ביותר מציצה. לא לכל אחד לא סוד הוא על אלוהים, זה היה מדהים. כולם יודעים מה שאלתי 69. היא הסכימה. ביצענו פעולה זו במשך 10 הדקות הבאות, ואני שפגעתי בו ". - רוהאן שמס "בשנה האחרונה, אנחנו ואחותי (שני נשים בודדות של בן 40, רעב למין) נחה במלון קטן באזור התיירות של בנגקוק. הבעלים אמר לנו כי כמה ladibeys "ידידותי לנשים".

טוב, קוני, שקיבלתי, היתה הטובה ביותר בחיי. כולם ברורים מה ואחריו זיון ארוך, חזק, אנרגטי, שממנו אני פשוט, בסוף, שוקע את הרגליים ". - סאסי ירח

"הלכתי לתאילנד בעוד אלפיים שנה שתים-עשרה שנים. ועוסקת במין עם טראנס חם במלון. זה היה ניסיון לא מתוחכם ". - אסקאי פאטל "פגשה ליידי-קרב, חשבה שהיא גברת. יש לך מציצה בלתי מתפשרת בחייו. ניסיתי את הזמן הראשון אנאלי בלילה הבא. מאז, אני אף פעם לא חוזר לחפש סקס עם אישה ". - ג 'ק reckner "נח בתאילנד, עברתי עם אלכוהול. 100% התפשטו וחתכו על הספה, ופתאום היא פשוט העירה אותי במכשיר גדול, שהתלה על פני. לעזאזל, טראנס כי חבר היה אפילו יותר ממני!-. - מרשל א. גז "עד כמה שאני מבין, הם גברים עם ציצים, אז זה לא נראה כמו gabster. היה לי מין אוראלי הטוב ביותר עם טראנס בהיסטוריה, הדגדגן שלי מעולם לא חווה יותר נעים ורווי אורגוזיס ". - בעילום שם "קרב ליידי, שעמו נפגשתי, כשהגעתי לבונגקוק, עמד במיטה בחורים רגילים עוד יותר, הם פשוט לא נלאים! במקום שאני אחזור לשם, אני בהחלט לחזור על חוויה זו ". - פנג פנג ז'נג "הניסיון הראשון שלי של תקשורת עם ליידי סירה בתאילנד התרחשה חתונות חתונה של אחד החברות שלי. ואכן, טרנס שהבן היה איפור. ישבנו בראש הדף, בחדר השינה, ומאוחר יותר בשלב מסוים חברה שלי והחזה שלה אמרו שהם צריכים ללכת למקום כלשהו, ​​קמו ויצא.

אחרי כמה זמן, הקרב הזה התחיל להניע אותי, ומאז שהיא היתה חמה, לא אכפת לי.

תחזוקה של גברים מאובטחים - המקרה קשה מבחינה פסיכולוגית. אנשים עשירים של ישראל אינם רגילים לציבור להראות נשים וילדים. קל יותר להזמין eSquiten, אחד יקצה את המיקום יעשה חברה נעימה.

הכל, בסופו של דבר, הסתיים עם מושב אחד מדהים של סקס אוראלי ". - דוד ברומין

"חתיכות אלה עדיין חם מאשר נשים". - נט סורבית "המין עצמו היה מאוד, כפי שכולם מובנים, נעים - זה היה איך זה היה אחד התחיל להביע, את הזמן הראשון שלי, כמו הרבה מאיתנו לבד אומר, את המין האחורי עם חבר אמיתי, אבל אלוהים, כפי שהיה מְעוּלֶה! היא התנהגה בעדינות ותמיד בדקה, אם לי בנוחות, וידעתי איך להתיישב ". - טום פיליפס "היא היתה מומחה אמיתי. מרגיש איך כולם אומללים, הקנה שלי, בעקבות תגובת הגוף והפנים שלי, עד שמצאתי מקום קסום לא שלח אותי לגן עדן. ובאמת, הצבעתי שזה היה רק ​​טראנס למחרת ". - רובין גריי "בפעם הראשונה הייתי לא נוח, כי הייתי בעבר ברגע שהייתי טבעי והתקשרתי רק עם הבנות. זה היה לפני יותר מ -10 שנים, אני עדיין אוהב את הבנות, אבל לפעמים הייתי פרוע, זה הפך, אני רוצה קרב ליידי, הם קסם ". - אהוב Muzik "קצת מאוכזב. סקס עם טרנסג'נדר זורק אתגר זה.פריטים תוכן במקום שאתה מעוניין בקרבה transgender, אתה צריך ללמוד יותר על זה, לפני שאתה מחליט רק לשתות קפה איתו, לא להזכיר להיות איך לבוא לידי ביטוי, מיטה אחת.כדי להתגבר על הפער בבתי המשפט, ביקשנו למשתמשים, כפי שאנו מביעים, תוך שימוש בפופולריות של הפורום חולק את החוויה שלך.

Просмотров: 99 | Добавил: cotyh | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar