12:31
סקס למתחילים - כל מה שאתה ביישן, לבסוף שאל

חינוך sexapile בהתייחסות צריך להיות מעורב. אבל לא כל הורה יכול להרים כמה אנשים חושבים, את המילים הנכונות לדבר עם ילד כזה נושא לימד. כי הילדים הצעירים מנסים לגלות כל מה שאתה צריך מהאינטרנט. אבל רוב העובדות שהם יגלו, סותרים, לעתים קרובות כפי שאנו מבטאים, לא מבוטל. הכנו ספרייה תמציתית, שבה יש את כל המידע על סקס למתחילים.

התוכן של המאמר

1 בקצרה על העיקר 2 אורגזמה והנאה סקסית - זה אותו הדבר? 3 נדבר על סקס בטוח 4 כל המוכר stis

בקצרה על העיקר

תשוקה מינית, ליבידו - זה התיאבון והקצב שלך. זה משפיע על רבים, כפי שכולם יודעים תכונות חושניות ופיזיות. יש לציין כי זה לא נורמלי, סוף סוף, לקיים יחסי מין, או לבסוף, רוצה לעשות את זה לעתים קרובות.

סקס הוא לא פשוט קבוצה של מחוות להמשיך את סוג. ראשית, עניינים אינטימיים צריכים להביא סיפוק והנאה לכל המשתתפים.

מחלות המועברות על ידי השיטה המינית (STD) הם מספיק שיפוע. אבל עם זיהוי בזמן וטיפול נאות, אתה יכול להיפטר כמעט כל, אבל לא מכל המחלות, ללא תוצאות שליליות. כמעט כל הפתולוגיות המזרחיות בצעד הפציעה מתמשכים ללא תסמינים בולטים.

איסוף מוכן רוצה לעבוד עם העשירים של ישראל. כולם חסרי עניין וטקטורים. רק זה בדרך כלל לא אותם רגעים חיוביים בעבודה.

לכן, הוא מבקר ביסודו של גינקולוג או אורולוג.

הקונדום נחוץ בהחלט. כן, זה לא רק להגן מפני כל האומץ, אבל מרוב. בנוסף, סוף סוף, מסייע להימנע איך אנשים רגילים להביע, מצבים מגעילים עם הריון Unapproval.

סקס, באופן כללי, הוא איך אנשים משמשים להביע, חיים אינטגרל של אדם, אבל אפילו אנשים מבוגרים הם לא כל כך רחוק להיות בכנות לשוחח עם שותף עבור נושאים אינטימיים. מה סוף סוף לדבר על ילדים. על סקס הם לעתים קרובות לגלות במהלך ההתבגרות כאשר הראש עובד רע, ואת ההורמונים לשפוך.

בשיעורים של פרסום בבתי הספר, המידע מוצג יבש ולא מעניין. לאחר כיתות כאלה של שאלה מתעוררת עוד יותר. כדי למנוע טעויות ומצבים אחרים, נושא המין צריך ללמוד במיוחד לפני תחילת חיי המין.

אורגזמה והנאה סקסית זהה?2

כמעט לכל האנשים, אינדיקטור לא סקס רע הוא אורגזמה. כמובן, כולנו יודעים היטב מה אבל זה בפועל. במציאות, הנשים לעתים קרובות לחקות אורגזמה, עם כל זה לא רואים את עצמם מינית לא מרוצה.

בחורים, זרעים יכולים להיות משווים הנאה מינית. אבל שפיכה ואורגזמה - לא כל הזמן את אותו הדבר עבור גבר. אני באמת רוצה להדגיש שאם מושגים אלה היו מקבילים, גברים לא היו נחוצים כדי לקיים יחסי מין. יהיה ממש מרגז. והאורגזמה היא, ואין.

אורגזמה - תחושה חושנית, כי, לשים את זה בעדינות, מגיע עם שיא, איך אנחנו רגילים לדבר, התרגשות סקסית. זהו תהליך פסיכופיולוגי קשה, מאופיין בהפעלת עירור של אזורי ההנאה במוח.

להשיג אורגזמה היא לא רק אפשרי במהלך יחסי מין. הוא, כפי שהוא עשוי להופיע באוננות, כאשר מגרה, איך אנחנו רגילים לדבר, אזורים ארוגניים, על רקע הפנטזיות הארוטיות, או צופה בסצינות פרנק, קריאת ספרות ראשית. https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%a6%d7%a4%d7%95%d7%9f/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%97%d7%99%d7%a4%d7%94/

אנשים סקסיים הנאה לקבל ספציפית מ מין מושב עם שותף ברוכים הבאים. גם אם אין אורגזמה במודעות הקלאסית למילה הזאת, גבר וגברת נהנות מהחיבה של אזורים ארוגניים, היכולת לתת חופש לרגשות, פתוח, לא להיות ביישן להיות אמיתי.

אוננות אינה חובה. תכונה זו עדיפה לגלות את הגוף שלך, למצוא אזורים רגישים, להבין איזה סוג של ליטוף מקבלים את ההנאה הגדולה ביותר. לכן, אל תפחד להתנסות. לדעת את הגוף שלך, אתה יכול להניח השותף שלך להיות מאהב ללא דופי או פילגש.

אנחנו נדבר על סקס בטוח

בטיחות היא אחד הכללים הבסיסיים במין. לעולם לא מקווה לשותף. יש לציין כי קונדומים צריכים להיות אצל נשים וגברים, אם כן, אין, כפי שכולם יודעים, הבדלים מגדריים.

מחלות המועברות על ידי השיטה המינית, משנת 2016., בתיאום עם פרוטוקול מי, STI (זיהומים המועברים על ידי השיטה המינית). אבל מ, בסופו של דבר, שינוי השמות אינו, באופן כללי, שינויים.

רוסית שאינם פנסים ופגמים מידע העבירו תצוגה שגויה כי ליווי - זה הכרחי משהו, מביש, נתון, על עובדה זו צריך להיות שותק. רק מעטים יודעים כי לשירותי ליווי בישראל אין שום דבר במשותף עם זנות.

כל הפתולוגיות הללו הן לא בטוחות, גורמות להפרות של איברים, כפי שאמריקנו כל הזמן אומרת את מערכת הרבייה, אורוגנטית. זה לא הכרחי, כפי שאנו מדברים כל הזמן, ריפוי מחלות מרכנות לעתים קרובות להיות פרטיות טרנזיט בעתיד. אל תשכח כי עם מעשה מיני לא מוגן אתה יכול לקבל נגוע במחלות לא בטוחה - הפטיטיס, HIV.

כמו, לשים את זה בעדינות, להימנע sti:

כל הזמן, ולא מעת לעת, להחיל קונדום.

ללבוש קונדום נחוץ. יש צורך להדגיש כי הכל יתברר נכון ברגע אחראי, ישר על בננות, דילדו. יש גבירותי וקונדומים של גברים. ביעילות, הם לא מבחינים כל דבר. אין ספק, ראוי להזכיר כי הקונדום יש לשנות, אם נרתיק מתרחשת במהלך יחסי מין, ולאחר מכן סקס אנאלי. או להניח.

להיות וולטר, כפי שכולם יודעים, קשרי מין אקראיים.

אין דבר בושה לשאול את השותף לעבור את הסקר לפני תחילת יחסי מין. יש לציין כי אתה עושה את זה יחד כדי להיות בטוחים זה בזה.

אם אתה לא postedy, כמו אנשים משמשים להביע מערכת יחסים מונוגמית, לעתים קרובות לתת בדיקות לזהות מינית.

במקרה של פריחה, גירוד, בוער באזור אינטימי, הפרשות חריגות מן השופכה או הנרתיק, לא צריך להיות, לעסוק בתרופות עצמית. כמובן, כולנו יודעים היטב את מה שאתה הולך לרופא, כרגע יש הרבה מרפאות אישיות, שבו ריפוי מתבצע באופן אנונימי.

כל STIS4 התרבות

כל יום בעולם, כפי שכולם אומרים, השיטה המינית מועברת על ידי התכווצויות 1 מיליון דולר. רק תחשוב על הדמות הזאת. וכל מה שאנחנו מביעים, כך שאנשים רואים קונדומים דבר לא נוח ומביך. באופן טבעי, יש צורך לרפא את העובדה כי stis מאוחר יותר הוא הרבה יותר נוח ועוד.

הבעיה היא שכמעט כל מחלות מין יכולות לעבור אסימפטומטי. עם כל זה, אדם לא בריא ממשיך להדביק אנשים אחרים.

מידע בסיסי על Stis:

Chlamydia.

בשלב הראשוני, אין סימנים של המחלה, מופיעים כבר בשלב שהתחיל. הסימפטומים העיקריים הם צהוב, ירוק, שכיח יותר השתנה כואבת. יש לי נשים יש דימום באמצע מחזור או סקס.

ההשלכות - שנרכשו כפי שחרגו מדבר, כאבי אגן, תהליך דלקתיים גם מעלה את כל האיברים של מערכת oodogital, הריון חוץ רחמי, אי פוריות.

הרפס גנטית.

רכשה, כפי שרבים מתבטאים, זיהום ויראלי שמתחיל להתבטא בעת היחלשות חסינות. תארו לעצמכם עובדה אחת כי זיהום ראשוני מתרחשת בילדות, משנית - עם מגע מיני.

סימנים - קבוצות של בועות להתעורר, אשר כדי לדבר הם הופכים לשחיקה ulcers, בוער באזור אינטימי, הגדלת Yoslov לימפוטי INGUINAL.

ההשלכות הן ירידה בגנרל, וכפי שכולם אומרים, חסינות מקומית, תבוסה, כפי שכולם אומרים, את מערכת העצבים, מעלה את הסיכון לפתח סרטן הערמונית ואת הצוואר של הרחם. קונדומים לא להגן מפני זיהום 100%, גם צריך להיות מעובד, כפי שכולם יודעים, איברי המין הם polyomistin. זה הולך טוב, אבל עדיף פשוט לקיים יחסי מין עם שותף מוכח.

זִיבָה.

אולי יש intoppallptic. זה יהיה רע אם לא היה לנו את העובדה כי זיהום gonococcal מתבטא על ידי ריריות ריריות, אנשים COC משמשים להביע, פריקות, כאב בעת השתנה, באזור של חור אנטירודי. לאחר זמן רב, אנחנו יודעים מה רובנו התרגלו לדבר, סקס אוראלי עם אדם לא בריא יכול להיפרד larynx ושקדים.

לריפוי, הוא משמש לגשת 2 אנטיביוטיקה. כבוד בהיסטוריה - סיבה תכופה, כפי שכולם יודעים, זכר וגברות ב פוריות.

HIV - המחלה המסוכנת ביותר שיכולה להיות, להיות נגוע יחסי מין לא מוגנים. במשך זמן רב, אין סימנים, תרופות מ- HIV, בסופו של דבר, לא.

בסופו של דבר, זיהומים מיניים יכולים להיות נגועים כל מיני כמו שרובנו רגילים לדבר, מגעים סקס, אי מזינה, האם יש לך יחסי מין עם שותף של המין ההפוך או משלו.

Просмотров: 2556 | Добавил: cotyh | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar