22:47
טיפים לפסיכולוג על איך לספק אדם במיטה

נשים המעוניינות בשאלה הם פיתה על ידי שמות מבטיחים: "5 דרכים לעשות גבר נחמד", "18 צעדים מן" עוף "כדי כוהנת אהבה", "לעשות אדם מאושר במיטה: טיפים פשוטים".

התוכן של המאמר

1 פשטות מורכבת 2 אהבה למין 3 אורגזמה לא יקרה הרבה 4 גע במיומנות 5 הוסף perchinchi 6 אור באולפן 7 פשתן ופטיש 8 חיוך לעתים קרובות יותר 9 להאריך הנאה 10 יוזמה נוספת 11 מדברים נדרש 12 מהלך

קורסי עיסוי ארוטי, אימון מקוון עבור הפשטה יפה סטריפטיז בבית וטכניקה של גרון מציצה מגורו. בורשי קוק פעם אחרת לא תשליך הכל! כל שיעורי מאטר מועברים, גורו פורסם, והשאלה "איך ללטף את האיש של גבר במיטה" הוא עדיין רלוונטי? אולי הכל לא כל כך פשוט וגברים רוצים משהו אקזוטי יותר.

פשטות מורכבת

כל רק א זה קשה באותו זמן. כדי לספק את האיש במיטה לא צריך למד תנוחות מסובכות מ קמא סוטרה, אתה לא צריך להתקין pylon בחדר השינה ספין על זה, כך שאדם יסיים מריקוד אחד, אין צורך לרוץ פנימה חנות סקס מחוך ונעליים על עקב מטורף. כל זה כמובן שאתה יכול השתמש אך כרצונו.

בְּדֶרֶך כְּלַל גברים במיטה נדרשים דברים רגילים לחלוטין, אבל עשה נכון. לכן, לפני המעבר לדמויות פייסר גבוה יותר, אתה צריך לוודא כי ב AZA, המיומנות ואין מקום טעויות גסות.

אהבה למין 2

ראשית עם מה צריך להסכים, לקבל ולזכור פעם אחת לנצח - סקס נדרש לא רק גברים. זה באנגליה במאה התשע עשרה היה בטוח כי אישה במיטה חייב לסבול, שותק, אם אפשר, לא לזוז. כמה נשים עדיין אנו בטוחים כי הם מספיקים להופעתם במיטה, ואז האיש עצמו יהיה לשבור למטה.

באופן כללי, השאלה "איך לספק גבר במיטה?»זה לא מתעורר אם יש לאישה איכות עיקרית קיימת - אהבה כנה למין. זה מה ש גברים באים לשמחה מלאה ולקבל הנאה אמיתית.

אורגזמה לא קורה הרבה

כאשר בסוף המאה התשע-עשרה פתחה את האורגזמה הנשית היתה זו מכה לנפשם של גברים נשים. הגברת הדהים! התברר כי ניתן לקבל ממין הנאה. להפוך לאורגזמה בחיה הפראית של האיות, צועקת נושבת היא נורמלית. אין זכות לפנים ולשימור הפנים, בערך נימוסים לא צריכים לדבר בכלל.

גברים מיד רצה אישה עם אורגזמה ועדיין רוצה. אם הגברים בחרו, מה אפשרויות להוסיף לאורגניזם הנשי, הם היו נבחרים בין היתר התראה נשלפת כדי להשיג את השיא. בזמן אורגזמה נשים מתלקחות ומבהיקות רצועות צבעוניות, צליל של זיקוקין אובייקט סוער, ועל המצח מהבהב את הכיתוב "בינגו!-. כך שיש סופי לא הגן על עצמו, טוב ויפה.

לכן, הכי הרבה הנאה פשוטה שאישה יכולה לספק גבר - כל שלו הצג כדי להראות כמה נחמד. עדיף לעשות בלי אזור תיאטרלי - זה מספיק כנות.

גע skill4

מלטס אוראלי - זה מה שאין אדם מסרב. גם אם החברה שלו היא Mitinet מוצק פעמיים וזה להגדיר התלהבות. מיומנות מגיע S ניסיון והתרגול העסקי הזה חשוב במיוחד. הרבה תרגול. יש כמה כללים פשוטים:

חבר אינו צינור קוקטייל, אתה לא צריך לקחת את ראש בפה ולמצוץ שיש כוח; להתמקד רק על החלק העליון ולשכוח, העובדה כי הבסיס הוא טעות גדולה; עדיף להשתמש בשפה ובידיים מאשר שפתיים לא יעילו לתאר דגים בולע.

אַחֵר ניואנסים צריכים מאסטר בהנחיית שותף או רגילים המאסטרים (עכשיו באינטרנט הרבה אנשים מוכנים לחלוק תגליות באזור זה).

גברים כמו לא רק זין.

מוסמך מוסמך רוצה לשתף פעולה עם עשיר ישראל. הם תמיד נדיבים וטקטיים. רק עכשיו זה לא הצדדים החיוביים רק כאשר עובדים.

יש להם חלקים רבים אחרים של הגוף, אשר אתה צריך ללטף את השפתיים, לשון, ולפעמים אפילו בעדינות ננשך. לדוגמה, פטמות, אוזן Uhmia, צוואר. איך ולא פרדוקסלי, גברים רבים מרגש כאשר בן זוג מלטף את שפתיה ואת הלשון לא רק איברי המין, אלא גם אצבעות. לכן, להתמקד במקום אחד ולנשק אותו חור אין צורך.

הוסף perchinchi5

הפרי האסור הוא מתוק להפליא, אבל לא כולם רוצים לנסות אותו. עם זאת, אתה לא צריך לרוץ להתלונן לפסיכיאטר או למשטרה עבור אדם שהציע לנסות סקס אנאלי, צעצועים מן החנות למבוגרים, חלשים או אזיקים. הבנה ופשרות - זה מה יכול לעשות חיי מין רוויים ולתת הזדמנות לעשות גבר נחמד במהלך סקס עד 100%.

מותג I בז שלך לבחור עבור פנטזיות כאלה הוא גם טיפש. כפי שאמר אחד Man: "שתי דקות בחושך מתחת לשמיכה וללא צליל אחד - זה סְטִיָה. כל השאר הוא נורמלי ". לכן, אתה צריך לפחות לנסות, לומר שזה בהחלט לא מתאים.

מה לעשות אם גבר לא אומר דבר על הרצונות שלו? יצטרך לקחת את היוזמה הידיים שלו. כמובן האפשרות הטובה ביותר היא שיחה פרנק מתאים הֶסדֵר. אתה יכול להתחיל לדבר על הרצונות שלך, ושם אתה נראה ואדם אוסמאלט.

לִפְעָמִים יש עותקים קשים לחלוטין המדברים על ידי שאלות כאלה: "הכל מתאים לי". אם לאדם אין פנטזיות מיניות, אם כן ייתכנו מספר סיבות:

נבחרתו של אלת המין האמיתית; אין לו דמיון; הוא מפחד להודות כי בחלומותיו נעשתה זמן רב עם כל חברה שלו, אבל בחיים האמיתיים הוא ביישן.

עם כזה מסגרות תקפות רק "טיפול הלם". מ ארסנל ענק אתה יכול לגוון את חיי המין שאתה בוחר את האפשרויות. האיש ממוקם לפני העובדה. בדרך כלל אף אחד לא מתלונן, אבל זה מרים יוזמה.

אור ב- Studio6

על העובדה האיש אוהב את עיניו, אומר כל הזמן וזה, ברוב המקרים, אֶמֶת. גברים הם הרבה יותר תמונות חזותיות מאשר מישוש או אפקטים קוליים. לכן, להשאיר את האור הכלול במהלך יחסי מין -רעיון טוב.

לאלה מי בעיות עם הערכה עצמית בגלל כל פגמים הגוף טובים חדשות: גברים חושפים באופן שונה את הנתונים החיצוניים של נשים מאשר לעשות נשים עצמן. אם הנשים נוטות להיראות לא רק עבור תצוגה כללית, אלא גם לפרק שלו "חתיכות", אז גברים רואים רק תמונה משותפת ולהעריך אותו עם עמדות "כמו - לא אוהב". הם עשויים שלא לשים לב או צלוליטיס ולא שדיים קטנים ולא פצעונים על האפיפיור, ולא בטן משמרת, אם בכלל כמו אישה שוכבת איתם במיטה אחת. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%97%d7%95%d7%9c%d7%95%d7%9f/

במיוחד, כאשר הגיע למין כבר לפני סקס - אין פרטנר. איש, מיטה, עירום, אישה, מוכן, סקס. מה עושה אדם חושב בזה רֶגַע? בדיוק לא על קפלים מיותרים של החברה שלהם.

בְּהֶחלֵט, תאורה את המיטה כטבלה ניתוח אינה בהכרח מספקת אור לילה. עדיין צריך מאמץ דוחן להפסיק לחשוב על איך הגוף נראה במהלך מין מיני - הוא הורג את כל ההנאה לא רק באישה, אלא ובאדם.

הלבשה תחתונה ו fetishi7

יפה תחתונים ופריטים פטיש - זה מה יכול לחזק את הנאה שוב ושוב גברים, ונשים. עם פטיש יותר - פחות ברור. מישהו כמו אחות תלבושות, מישהו חלום לראות אותה אהוב ב Katsyutu (סרבלים גוף מתאים כמו עור שני), מישהו מספיק גרבונים ברשת.

תחזוקה של גברים עשירים - עבודה פסיכולוגית קשה. ישראל עשירה לא טרחה בפומבי להפגין נשים וילדים. זה נחמד יותר להזמין eSquiten, זה ידגיש את המעמד ויאסוף חברה נפלאה.

פחית שאל אדם ישירות או לנסות לנחש את ההעדפות שלו.

עם פשתן ne הכל כל כך פשוט. רוב הגברים יש טעם על הלבשה תחתונה כמו מצית של נשים התנהגות של הנוער הראשון. נוח ואלגנטי - זה לא מה שאתה צריך, אבל חרפה תחרה בעיצוב אדום-שחור או ורוד רעיל צבעים - הכי הרבה. זה גם טוב אם יש קשתות, ruffles ורדים ביותר מקומות בלתי צפויים. ואם האישה נכנסת למיטה, בלי להסיר נעליים עקבים - בדרך כלל של אושר. נכון, אישה תצטרך להתאמן לשנות תנוחות ולעבור במיטה, כך עקב גבוה בטעות לא חל הפציעה והפציעה שלו.

לעתים קרובות יותר חיוך 8

אחת הדרכים הקלות ביותר לספק תענוג של גבר, אבל מסיבה כלשהי נשים מאוד לעתים נדירות להשתמש. ובכן, מי אמר כי במהלך יחסי מין יש צורך לחתוך כאב עוויתות?! כמה נציגים של מין חזק עשוי להיות ברצינות לפחד כי הם עושים משהו לא בסדר באמת לספק אי נוחות פיזית ורוחנית חזקה.

נוֹרמָלִי גברים רוצים להיות אבירים, שוויים וקוסמים טובים, וסעדים ואני לא רוצה שוםים (רק בהסכמה הדדית כמשחק). אז ממשק ידידותי בצורה של חיוך ועיניים פקוחות רחבות " Sparky »רצוי להשתמש לעתים קרובות יותר.

הרחבת הנאה 9

גברים כמו כאשר אישה מרוצה, נבדק אורגזמה ושקרים ללא כוח אושר. לכן, אם הרגיש שהאיש עומד לסיים, ולנקבה שיאו עדיין רחוק - הסיוע בעיכוב של אורגזמה אינו מונע.

יש יפה קבלת פנים פשוטה - אל תמשוך את האשכים. זה לאט זכר "פריקה" ויתן זמן לאישה כדי לקבל כל מה שהגבר רוצה לָתֵת. האם הליך זה צריך בזהירות ולא בחשאי מאדם אחרת הוא אולי מההפתעה בכלל כדי לגמרי רוצה לרצות. איך ועם כוח אתה צריך למשוך אותך כדי לקבוע במהלך ליטוף אוראלי שיש הסכמה לגייס בת זוג.

בנושא זה עבור עצלות, לא צריך להיות מקום! כמה נשים וגברים לא רוצים להתאמץ ולנסות להשתמש בהישגים של פרמצבטיקה ומוצרי מין.

טבליות כדי לקחת רופא מבלי למנות אותו בלתי אפשרי באופן מוחלט, אחרת אחרי כמה מעשי מין קסום ניתן להשאיר באימפוטנציה. ב שביעות רצון פרטנר יצטרך להשתמש רק במיומנות יד.

על חומרי סיכה קרמים של הארגולים צריך שיחה נפרדת. כאן מספיק כדי לומר - גברים לא אוהבים אותם, אבל כמו אבירים אמיתיים מוכנים לשימוש הנאה יפה גבירותיי. למה לא אהבה? למי יראה את ההרגשה "מציץ" אחד החלקים העיקריים של הגוף.

עם זקפה טבעות או לא כל רק. עם השימוש הכרחי עשוי להיות רציני בעיות בריאותיות, עד אובדן של עצורים ו thrombophlebitis.

עוד יוזמה 10

פחית לספק אדם במיטה עבור נשים רבות הוא על סף טאבו, אם כי לא סטייה. אנחנו מדברים על היוזמה על ידי אישה. טובים החבר 'ה לעתים קרובות לא אכפת להם "זיין" ילדה רעה.

גם אם בחייו הרגילים של אישה שנהגו להיות פרח צנוע ותועה, שום דבר לא מונע תפקיד חדש לפחות ערב אחד. בשביל זה אתה צריך די הרבה: לפלרטט עם גבר, גם אם הזמן של החיים יחד כבר עלה על עשר העליון, מפורש מוסתר רמזים על הרצון לקיים יחסי מין.

אם אדם נופל לתוך קהות חושים משינויים כאלה או מתאר בהתמדה אי הבנה של רמזים - אין צורך להתחנן. צריך לקחת את זה חם! מיד ללא אזהרה, אתה יכול לעבור לנשיקות נלהבות ולעבור את המכנסיים. אוראלי הקדמה עבור ההתחלה יהיה מספיק, ואז איך זה הולך.

לדבר בהכרח 11

בהכרח לשבח אדם לפני סקס, בתוכה ואחריו. שֶׁבַח חייב להיות כנה, גם אם משהו לא היה ממש מושלם, אתה תמיד יכול למצוא משהו טוב. כל כך קול הרגשות שלך ולעודד מחמיא הערות צריך להיות הערות.

בכללי, זמן מין לשתוק כמו פרטיזנים בחקירה - רעיון רע. בתהליך זה המשוב ומגע מילולי חשוב. אם אין רגש ורגשות מאוד - אתה יכול רק לגנוח, לצעוק או באנחה רבה. הדבר העיקרי לעשות שותף לא ספק שהוא עושה הכל ימין. אתה צריך לדבר בנושא של סקס, ולא לדון תוכניות לסוף השבוע או הוצאות משותפות

Motion12

צריך לזוז, לזוז ובדרך כלל לנסות להשתתף ככל האפשר במה שקורה. גם אם הוא מתעמלים ותרגילים על יומן בשבילו הדבר הרגיל - במין הוא בטח רוצה לנוח מן הקונכייה של התעמלות. אם הטבע לא לוותר על החסד ולעבור מיציבה אחת, זה לא עובד יפה - אתה צריך לא אכפת. המין חשוב לא היופי של זז מתנוחה אחת לאחרת, אבל התלהבות וארכה כנה לספק ולקבל כמה הנאה ככל האפשר.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור בעיות בחיי המין.

רוצה לספק גבר במיטה? זה לא כל כך קשה כמו שזה נראה! לא בהכרח להחזיק מגוון מלא של מיומנויות ומיומנויות של כוהנת אהבה כדי להפוך את האהוב שלה נחמד. כל מה שאתה נדרש - יוזמה ונכונות לניסויים. כל בחור בחלומות סודיים להיות נאהבים על ידי תיגר אותו למיטה עם אזיקים ועשה משהו מושחת, אם זה נלהב, מציצה כואבת או מפתה סטריפטיז. הפעל פנטזיה! להיות נמרה אמיתית במיטה. גלה איזה אדם חלום במונחים של מין ולגלם אותו לחיים. לעשות חידוש לתוך חיי המין וליהנות זה לזה!

Просмотров: 272 | Добавил: cotyh | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar