11:30
איך עושים ריקודי בטן

ריקודי בטן הוא ריקוד אקספרסיבי הכולל הרבה תנועות ירכיים. הוא מבוצע בדרך כלל לצלילי מוזיקה, לרוב כשהרקדנית לובשת חולצת חזייה וחצאית לנשים או חזייה ומכנסיים קצרים לגברים.

ישנם סוגים רבים ושונים של ריקודי בטן, אך רוב רקדניות הבטן משתמשות בירכיים, שרירי הבטן, הזרועות, הידיים והרגליים כדי ליצור תנועות קצביות חושניות ומפתות. רקדנים רבים משתמשים גם באביזרים כמו צעיפים או צעיפים כחלק מההופעות שלהם.

ריקודי בטן זה לא רק מראה - זה יכול להיות מאוד תובעני פיזית. רקדנים חייבים להיות מסוגלים לשלוט בנשימה שלהם תוך כדי ביצוע מהלכים קשים כמו סיבובים, איזונים וטיפות.

ריקודי בטן הם דרך מצוינת להיכנס לכושר, לבנות שרירים ולהנות.

זהו ריקוד קצבי המדגיש את שרירי הגו והבטן. הוא משלב גם תנועות של הידיים, הידיים, הירכיים והרגליים.

ריקודי בטן יכולים להתבצע לבד או עם בן/בת זוג. היא מבוצעת לרוב כצורת אמנות לקהל אך היא יכולה להיעשות גם למטרות פעילות גופנית או כחלק מהביטוי האישי של האדם.

ריקודי בטן היא צורת ריקוד שמקורה במצרים והתפשטה לשאר העולם. זהו ביטוי של חושניות ונשיות. ריקודי בטן הם גם תרגיל המחטב את שרירי הבטן, הזרועות, הירכיים, הירכיים והישבן תוך מתן אימון אירובי.

שלב 1: שב על הרצפה כשהברכיים כפופות וכפות הרגליים על הרצפה לפניך.

שלב 2: הנח את הידיים שלך משני צידי הירכיים כאילו אתה מחזיק כדורסל מכל צד. זה יפתח את חלל החזה שלך לנשימה טובה יותר. https://nanadiamond.com/city/Discreet-apartments-in-Herzliya.php

שלב 3: בעזרת שתי הידיים, תפסי ירך אחת בכל פעם ומשכו אותה אליכם עד שתרגישו מתיחה בשרירי הצד האחורי. החזק 5 שניות לפני השחרור. חזור על תהליך זה עם הירך השנייה כך ששני הצדדים יימתחו באותה מידה.

שלב 4: הישען קדימה תוך שמירה על הברכיים כפופות כדי למתוח את שרירי הגב שלך עמוק יותר מאשר אם היית רק מתכופף בגובה המותניים

Просмотров: 171 | Добавил: cotyh | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar