עיסוי מפנק הוא סוג של עיסוי המתמקד בצרכים וברצונות של האדם המקבל אותו. זה בדרך כלל יקר יותר מעיסוי רגיל, והוא עשוי לכלול טיפולים אחרים כגון טיפולי פנים, אמבטיות בוץ או עטיפת גוף.

עיסוי מרגיע הוא סוג של עיסוי שמטרתו להרגיע את האדם המקבל אותו. ייתכן שהוא לא יכלול טיפולים אחרים או תוספות כמו אלה שהוזכרו לעיל.

עיסוי מפנק הוא בדרך כלל חוויה ארוכה ומפנקת שנועדה להוות פינוק מפנק עבור המקבל. לעתים קרובות הוא כולל לחץ אינטנסיבי יותר, לישה וטכניקות אחרות שנועדו לעזור לגוף לשחרר מתח.

עיסוי מרגיע הוא בדרך כלל חוויה קצרה יותר שאולי לא תכלול טכניקות רבות כמו עיסוי מפנק. זה נועד להיות עדין יותר כדי לעזור למישהו להרפות את השרירים לאחר יום או שבוע לחוצים.

עיסויים מפנקים הם בדרך כלל ארוכים יותר מעיסויים מרגיעים ועשויים לכלול לחץ חזק יותר, לישה או טכניקות אחרות שנועדו לעזור לגו ... Читать дальше »

Просмотров: 72 | Добавил: cotyh | Дата: 18.12.2022 | Комментарии (0)

ריקודי בטן הוא ריקוד אקספרסיבי הכולל הרבה תנועות ירכיים. הוא מבוצע בדרך כלל לצלילי מוזיקה, לרוב כשהרקדנית לובשת חולצת חזייה וחצאית לנשים או חזייה ומכנסיים קצרים לגברים.

ישנם סוגים רבים ושונים של ריקודי בטן, אך רוב רקדניות הבטן משתמשות בירכיים, שרירי הבטן, הזרועות, הידיים והרגליים כדי ליצור תנועות קצביות חושניות ומפתות. רקדנים רבים משתמשים גם באביזרים כמו צעיפים או צעיפים כחלק מההופעות שלהם.

ריקודי בטן זה לא רק מראה - זה יכול להיות מאוד תובעני פיזית. רקדנים חייבים להיות מסוגלים לשלוט בנשימה שלהם תוך כדי ביצוע מהלכים קשים כמו סיבובים, איזונים וטיפות.

ריקודי בטן הם דרך מצוינת להיכנס לכושר, לבנות שרירים ולהנות.

זהו ריקוד קצבי המדגיש את שרירי הגו והבטן. הוא משלב גם תנועות של הידיים, הידיים, הירכיים והרגליים.

ריקודי בט ... Читать дальше »

Просмотров: 166 | Добавил: cotyh | Дата: 18.12.2022 | Комментарии (0)

עיסוי טנטרה הוא סוג של עיסוי חושני שפותח במקור במזרח. זוהי צורה הוליסטית של ריפוי.

סוג זה של עיסוי הוא לא רק נגיעה וליטוף של הגוף, הוא כולל גם מדיטציה, יוגה ועבודת נשימה.

עיסוי טנטרי עוזר לשחרר מתח מיני ולשפר את ההערכה העצמית. זה יכול גם להיות מועיל בהקלה על מצבי כאב כרוני כגון דלקת פרקים או כאבי גב.

העיסוי הטנטרי לגברים צובר פופולריות עם השנים. גברים מתחילים לראות בה כעת אלטרנטיבה לויאגרה מכיוון שהיא יכולה לעזור להם עם בעיות הזקפה ללא כל תופעות לוואי.

עיסוי טנטרה הוא עיסוי גוף מלא שנועד לעורר את אנרגיית כוח החיים או האנרגיה המינית בגוף.

צורת עיסוי זו פופולרית במיוחד בקרב גברים, שיכולים להשתמש בה כדי להתגבר על הפרעות זיקפה ובעיות פיזיות או פסיכולוגיות אחרות. זה גם עוזר להם להירגע ולהחזיר את תחושת החושניות שלהם. ... Читать дальше »

Просмотров: 177 | Добавил: cotyh | Дата: 18.12.2022 | Комментарии (0)