16:05
איך לעשות ריקוד מרגרה

חלק זה יכיר את כל השלבים לריקוד מרגריטה סטנדרטי.

- הניחו את יד ימין על הגב של בן הזוג ובידם עם שתי הידיים יחד ואז העבירו את יד שמאל על הגב בזמן שהם צועדים צעד אחד קדימה, מצמידים את יד ימין סביבכם.

- הסתובב עם בן הזוג שעושה צעד לפניך ותעבור לשאר השגרה.

דירות דיסקרטיות בהרצליה ליב נערת ליווי לוהטת ליב נערת ליווי לוהטת בת ** צעירה שובבה מחכה לך לזמן מפנק שלא תשכח מחכה שתבוא ********** +********** ליליה ילדה הכי מתוקה ליליה ילדה הכי מתוקה בת ** מפנקת כמו שלא הכרת שמחכה בדירה מפנקת לעיסוי מדהים שתרצה עוד הזמן עכשיו ********** +************ הלל דוגמנית על מתוקה

##

השלבים הם:

דירות דיסקרטיות בתל אביב עיסוי אירוטי בתל אביב דירות דיסקרטיות בתל אביב שאולי תאהב מאומת תל אביב מאיה **** לשעה- תל אביב בחורה מחול שלח הודעה מאומת תל אביב קריסטין-תל אביב פצצה רוסיה שלח הודעה מאומת תל אביב אנה- בת ** תיירת מרוסיה – בתל אביב ***-******* שלח הודעה תל אביב בחורה חושנית – תל אביב ***-******* שלח הודעה דירות דיסקרטיות בתל אביב

- קום זקוף עם כתפיים לאחור וסנטר למעלה.

- הצבע קדימה אצבעות כמו בלרינה

- החזק את הקנקן והליים ביד הדומיננטית תוך כדי אוחזת הקוקטייל שלך ביד השנייה

- העבר משקל לרגל זו

- כופף את העקבים, הברכיים והירכיים סובב אותם כדי לעבור לאיזון ברגל האחורית

- המשך להסתובב באיטיות על רגל נייחת על ידי סיבוב הבוהן הקדמית פנימה כדי להקיש על מדף קטן שעליו זכוכית עומדת באמצע הדרך. חזור באיטיות 3 פעמים ואז הנח את הפריט שעוקב ומוכן מול יד שתשתמש בו כדי להחזיק אותו.

לאחר הירידה, המשך לסובב את העקב של כף הרגל הנייחת מסביב עד שתגיע לעמדה לביצוע זחילת ריקוד מרגריטה

למי שלא יודע, זה אולי נשמע קצת קל דעת, אבל לכל מי שנהג (ועדיין עלול) להצטופף במועדוני הלילה הקרים בפאתי עיר הולדתו בליל שישי בתיכון ומחפש נואשות אפילו רק עוד משקה אחד כבריחה מדרמה ושברון לב, לאבד לחץ כאן למאגר דירות דיסקרטיות בהרצליה את עצמך בליין הבאס הממכר הזה זה כמו לפגוש חבר ותיק אחרי שלא ראיתי אותם במשך שבועות. לא משנה כמה פעמים אתה אומר לעצמך שאתה רוצה וודקה טוניק או מיכלדה בימים אלה כי "זה לא גורם לי להרגיש מגעיל", יש כמה חרטות שמחכות לך על רחבת הריקודים ההיא.

היכנסו לאמצע הריקוד, ואז הביאו את רגל ימין לרגל השמאלית התחתונה ויוצרים צורת V. הרם את הרגל השמאלית והנח אותה על בהונות רגל ימין. כעת דחוף עם הרגל השמאלית הזו, הנח אותה בחזרה ותתחיל להזיז את הירכיים מצד לצד.

מרגריטה יכולה להיות מסובכת להכנה בבית. אלא אם כן יש לכם ברמן במשפחה או שאתם מחפשים איזה כישרון תמימים בבר, נותרה בדרך כלל רק אפשרות אחת: לנער את הדברים מעל הקרח!

אבל אין צורך שאף אחד ירעד או ידאג לגבי מרגריטה כשהמשקה המזוקק הזה כל כך קל להכנה בבית. עם תרגול וארבעה מרכיבים בלבד - טקילה, רום כהה, טריפל סק (ליקר בטעם תפוזים) ומיץ ליים - ניתן להשיג כל טום, דיק או הארי (או האנה) מספיק במתכון הסודי ביותר שאפילו השופטת ג'ודי הייתה מאשרת. !

ריקוד זה מורכב מסדרה של תנועות אצבע על קצה שייקר קוקטייל זכוכית ורועד".

מעולם לא ראית דבר כזה, אבל זה היה פופולרי בטירוף ב-Vine.

בקר בקישור כדי לגלות על ריקוד קל לביצוע ורבים ידניים!

דירות דיסקרטיות בהרצליה קליניקה גן -עדן מומלץ לחלוטין! כל סוגי העיסויים מעסה מקצועית ואיכותית ... ***-******* דירות דיסקרטיות בהרצליה קליניקה פרטית בהרצליה חדש ו חדש חדש-בהרצליה כל סוגי העיסויים מעסה... ***-******* דירות דיסקרטיות בהרצליה דירה דיסקרטית EMMA דירה דיסקרטית בהרצליה היי יפים שלי אני מעסה מהממ... ********** דירות דיסקרטיות בהרצליה

ההקדמה מציגה בקצרה את מה שהיא עושה, מרגשת את הקורא מהיכן הוא ילך ומגדירה אותם לציפיות.

Просмотров: 114 | Добавил: cotyh | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar