03:17
מהו עיסוי אירוטי

מטפלים וחוקרים מיניים הגדירו סיווג של אנשים שהם מכנים "חסרי עכבות". לאנשים חסרי עכבות ניתן יותר חופש להזדהות עצמית במיניות שלהם, להתנסות בפנטזיות אישיות, בני זוג והתנהגות מינית ללא אשמה. אוכלוסיה "חסרת עכבות" זו הצליחה לחוות רמות גבוהות יותר של בריאות רגשית או פיזית, כמו גם שביעות רצון רגשית. בין אם מדובר בתגובה רגשית או בתגובה פיזית מתרחש ויכוח רב אם יש צורך בעיסוי אירוטי.

הטיעון האם יש צורך בעיסוי אירוטי תלוי בהשקפתו של הפרט במהלך יחסי מין ובניסיונו בנושא.

סוג עיסוי ארוטי טיפוסי אחד נקרא עיסוי "אירוטי". מוסד טיפולי עיסוי מעסיק לעתים קרובות נשים כדי לתת סוג זה של עיסוי.

סוג זה של עיסוי מורכב בדרך כלל רק מהמחיצות הבסיסיות, אך משלב מגע חושני עדין במגוון ומספר רב יותר ממה שייעשה במסגרת טיפולית.

המטרה אינה על הסרת כאב; מדובר על פינוי מה שנקרא "קשרי מתח", אבל עם מגע שנחשב כמעורר מינית, לא פיזיולוגי. המגע עשוי לנוע (בהתאם למיומנות ולכוונה) בין ליטופים על בגדים למגע יד או ליטוף על גבי הבד

טיפול בעיסוי ארוטי כולל שימוש בתחושות מגע ותחושות עוררות מסיבות אירוטיות, אינטימיות וסוציולוגיות.

עיסוי ארוטי כטיפול מקורו בסין אך הפופולריות שלו התפתחה באופן משמעותי בגלל מספר יתרונות רוחניים, מרפאים, מיניים וחברתיים שאנשים קיבלו ממנו.

מכיוון שזו חוויה אינטימית לעורר מיניות אצל אדם, מטפלים צריכים להיות מסוגלים להיות נוחים לדון בנושאים חושניים עם המטופל שלהם.

ההגדרה הקלינית של עיסוי היא יישום מכוון ובלתי מאולץ של מניפולציה פורמלית של רקמות הגוף כדי לטפל ברווחה גופנית, רגשית ונפשית.

הרבה פעמים טוענים ששימוש בתרשימי גוף של עיסוי ארוטי מציע יתרונות טיפוליים על הבריאות המינית שלנו. יישום זה יכול להשפיע לטובה על תחושה והנאה. לפיכך, עיסוי ארוטי מוצא פופולריות רבה יותר שכן זהו ענף חדש בטיפול בעיסוי מסורתי וכן בענפי טיפולים משלימים אחרים. הידע והטכניקות המופעלות בעיסוי אירוטי עוזרים לאתר גורמי לחץ הנמצאים באזורים המוקפים בתחושות שרירים באמצעות מגע, תנועות נשימה או משיכות איטיות יותר. עיסוי ארוטי יכול להקיף כל כך הרבה מכיוון שהכוונה היא לקדם חקר מגע אנושי ללא כל סוג של גירוי מיני, בעוד האמור לעיל יכול להיעדר או להיות מעורב בשלבים מסוימים בהתאם להעדפותיך, ומזוכיזם בהחלט ישחק תפקיד חשוב במקרים רבים אם למטפל יש העדפות המבוססות על תחום זה ורצונות שקהל הלקוחות שלהם ירגיש מגורה מכאב. נערות ליווי במרכז

מבוא:

עיסוי בדרך כלל

Просмотров: 68 | Добавил: cotyh | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar