00:07
מהו עיסוי חושני

עיסוי חושני הוא סוג של טיפול עיסוי שנועד ליצור עוררות והנאה מינית. אני אומר "תרפיה" כי הוא נועד לעורר רגיעה, שלווה פנימית והצערת החושים. הסטטיסטיקה אומרת שהרבה אנשים הולכים לעיסויים חושניים כדי לסיים את היום הארוך שלהם, לשכוח מלחצי החיים ופשוט ליהנות מאקסטזה חושית טהורה. כתוצאה מכך עיסוי חושני יכול להקל על כאב כרוני, להאיץ את ההתאוששות ולהוריד את לחץ הדם.

לאחר הקריאה, כמה נקודות מפתח או מידע חדש שיהיו ללומד הם: 1) מהו עיסוי חושני? 2) מהם היתרונות בביצוע?

עיסוי חושני הוא מעין עיסוי גוף מלא העושה שימוש במגוון טכניקות. והתהליך מתרחש בדרך כלל שלוש עד ארבע פעמים בשבוע, עם כמה ימי הפסקה ביניהם. מהקרקפת ועד לרגליהם, מכשירי העיסוי יבלו את זמנם בנגיעה קלה בכל חלקי העור או בלחיצה עמוקה לתוך רקמת שריר הדוקה.

רוב המטפלים ישתמשו בשמנים ריחניים כמשחק חושי נוסף להנאת הלקוחות במהלך הפגישה שכן אלו יוצרים מחדש אינטימיות ורגיעה.

עיסוי הוא תהליך של מניפולציה ידנית או במים של שרירי הגוף, המפרקים והסחוסים כדי לקדם בריאות ורווחה כללית. שירותי ליווי בגבעתיים

עיסוי חושני הוא מגע מרגיע במהלך העיסוי. לפעמים זה ירגיש מאוד מיני, אם כי לא תמיד בצורה שנעה ממש לקראת יחסי מין. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%a8%d7%90%d7%a9%d7%95%d7%9f-%d7%9c%d7%a6%d7%99%d7%95%d7%9f/|https://romantik69.co.il/נערות-ליווי-בראשון-לציון/

נמענים: אנשים בעלי רמה שונה של מודעות וניסיון בתחום

הרגשת נקודות הלחץ כדי לעזור לשחרר יותר מתח יכולה להיעשות באמצעות מגע. כדורי עיסוי לקרוס הם דוגמה אחת, אבל השתמשו בידיים שלכם ובכל חלקי הגוף שלכם שנוח לכם לגעת במישהו אחר. הביאו רגיעה, שחררו מתח והתחדשו מחמש הנקודות השונות הללו! הרגלי החזקת המתח נמצאים בין השרירים, לכן התמקדו גם באזורים שבהם זה עלול להתרחש, כולל מכופפי ירכיים/מסטרינג או ירכיים פנימיות לנערות, כמו גם מתיחות בצוואר לגברים או כאבי גב תחתון בעצם הזנב אצל נשים.

קרדיט תמונת שער: https://unsplash.com/photos/-yFgfC5zV7I

Просмотров: 68 | Добавил: cotyh | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar